Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[vodafone] Nieuw abbo, nieuwe foon

Pagina: 1
Acties:

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Beste mensen,

Mijn huidige vodafone abbo loopt een dezer dagen af, en ik ben dus op zoek naar iets anders. Mijn Z600 is na een aantal kennismakingen met tegels, betonvloeren, traptredes en zelfs de bodem van een emmer water (hetgeen ie opzich overleefd heeft) onderhand toch eens toe aan vervanging.

Ik wil graag een K750i met een van die nieuwe vodafone abbo's, van 35 euro. Nu heb ik her en der op webshops al wel gezien dat je 'm gratis krijgen kunt.

De vraag van vandaag:

Ik wil graag:
- De unbranded versie van de K750i, en wel gratis
- Bij vodafone blijven
- Mijn huidige nummer houden

Kan dat überhaupt? Zo ja, iemand tips?

Verwijderd

wordt lastig denk ik een unbranded k750i met vodaphone.
maar ga gewoon naar een telefoon winkel.
internet is niet vaak meer goedkoper

• bart1234
Nja het bevalt me niks dat de vodafone zoveel geblokkeerd heeft aan de K750i.
Hoe gaat dat eigenlijk na een jaar? Kan je dan gewoon de unlock code opvragen en er normale firmware ingooien, waardoor je wel alle functies kan gebruiken?

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Denk dat dat moeilijk gaat worden. (Web)shops krijgen een lagere bonus bij een verlenging dan bij een nieuwe klant. Hierdoor zijn telefoons bij een nieuw abonement ook goedkoper dan bij een verlenging. Bij www.2call.nl is de K750i bij een nieuw Vodafone35 abonement gratis, bij een verlenging van een Vodafone35 moet je 126E bijbetalen. Het is dus slim om aan het einde van je contractduur over te stappen. Ik had een T-Mobile abonement, was best tevreden en wilde graag verlengen en een nieuwe telefoon (k700i, ongeveer 9 maanden geleden). Hiervoor moest ik bijbetalen. Wanneer ik over ging stappen naar Vodafone was ik goedkoper uit. Wanneer mijn contract bij Vodafone is afgelopen stap ik gewoon weer over naar T-Mobile, was best tevreden daar namelijk.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• bart1234
Ik ben ook best heel erg tevreden over vodafone, en met hun buitenlandbeleid ben ik wel heel tevreden. Hetzelfde tarief als binnenlands, alleen 99 cent extra per gesprek. Aangezien ik vrachtwagenchauffeur ben en regelmatig (lees: soms hele weken) in het buitenland leef, is dat erg lucratief. Daarom wil ik ook bij vodafone blijven.

Ik zal morgen die jongens eens opbellen, eens horen wat ze aanbieden bij een verlenging.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:39
Met het per se Vodafone zijn, of mag het ook Debitel-Vodafone zijn. Op www.gsmstunts.nl bieden ze de unrbanded k750 gratis aan in combinatie met een éénjarig Debitel-Vodafone € 17,50 abonnement aan. :)

Edit: Bovendien zou het mogelijk moeten zijn om je nummer mee te nemen van Vodafone naar Debitel. :)

[ Voor 21% gewijzigd door TweakersOnly op 17-07-2005 19:26 ]

Pagina: 1