Toon posts:

Hoe host je je .pub bestand ?

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje:

Ik heb met microsoft publisher een website gemaakt maar hoe zet je die GRATIS online?
het is een .pub bestand en met de meeste host kan je alleen maar .html dus.....!? 8)7

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

.pub is geen extensie & bestandsformaat voor internet. Je zal de site moeten exporteren naar .html of een ander gangbaar formaat. Als het goed is zit daar gewoon een wizard voor ingebouwd in Publisher.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:24:
.pub is geen extensie & bestandsformaat voor internet. Je zal de site moeten exporteren naar .html of een ander gangbaar formaat. Als het goed is zit daar gewoon een wizard voor ingebouwd in Publisher.
Yo bedankt dat je zei van dat ik het in een ander formaat moest doen
het is me gelukt tnx :D

edit: maar als je nou naar me website gaat zie je die plaatjes niet :S hoe doe je dat?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 16:42 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat is het adres van je site? Dat maakt het makkelijk om te kijken naar het probleem, nu moeten we gokken :). Maar hoogstwaarschijnlijk ben je vergeten de afbeeldingen te uploaden, of kloppen de paden niet.

[ Voor 31% gewijzigd door AtleX op 17-07-2005 16:45 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat het een goed idee is als je je eerst verdiept in de materie voor je aan dergelijke uitdagingen begint :) De vragen die je tot nu toe hebt gesteld zijn namelijk vrij eenvoudig zelf te vinden of uit te zoeken. Wat heb je bijvoorbeeld zelf al gedaan om erachter te komen waarom je images niet werken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:43:
Wat is het adres van je site? Dat maakt het makkelijk om te kijken naar het probleem, nu moeten we gokken :). Maar hoogstwaarschijnlijk ben je vergeten de afbeeldingen te uploaden, of kloppen de paden niet.
mijn adres: www.jackomeijaardbv.broadphase.com

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:01:
Ik denk dat het een goed idee is als je je eerst verdiept in de materie voor je aan dergelijke uitdagingen begint :) De vragen die je tot nu toe hebt gesteld zijn namelijk vrij eenvoudig zelf te vinden of uit te zoeken. Wat heb je bijvoorbeeld zelf al gedaan om erachter te komen waarom je images niet werken? :)
ik heb ze in de map image gezet en ff op google gekeke en op andre forums gekeke maar kzal voortaan andere vrage stelle :D
maar nu doet mn site het nog niet.. ik heb de afbeeldingen in die ftp van die hosting gezet in de map image

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 17:06 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Bij het exporteren naar HTML worden de afbeeldingen in een aparte map gezet, je pagina verwijst naar een map die "index_bestanden" heet, als je die hele map ook gewoon upload naar je server dan moet het gewoon werken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:09:
Bij het exporteren naar HTML worden de afbeeldingen in een aparte map gezet, je pagina verwijst naar een map die "index_bestanden" heet, als je die hele map ook gewoon upload naar je server dan moet het gewoon werken.
ja ik heb die index_bestanden op die server gezet en ook m'n index.html maar hij doet het nog niet?
iemand die op msn kan uitleggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:05:
[...]

ik heb ze in de map image gezet en ff op google gekeke en op andre forums gekeke maar kzal voortaan andere vrage stelle :D
maar nu doet mn site het nog niet.. ik heb de afbeeldingen in die ftp van die hosting gezet in de map image
Enne........je 'hoofdpagina' bestaat op dit moment uit meer dan
42000 karakters........ :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:13:
[...]

ja ik heb die index_bestanden op die server gezet en ook m'n index.html maar hij doet het nog niet?
iemand die op msn kan uitleggen?
Tussen de troep zie ik ergens zoiets staan als bijvoorbeeld:
<v:imagedata src="index_bestanden/image341.jpg" o:title="pc-plasser_stort[1]"/>

Je moet dus op je server in de map waar je index.html staat (in jouw
geval hoogstwaarschijnlijk je 'root' op de ftp-server) een NIEUWE MAP AANMAKEN
met de naam index_bestanden

In die index_bestanden zet je de images (jpg-files) dus als je image 241.jpg upload
doe je dat in de index_bestanden-map, en zul je dat betreffende plaatje na upload
in je browser kunnen zien door het intikken van
www.jouwurl.nl/index_bestanden/image 241.jpg

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
dat heb je als je je code laat schrijven door een programma

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55

Haan

dotnetter

Inhoudelijke tip:

Een bedrijfje dat hulp biedt bij computerproblemen en dan vervolgens zo'n website heeft, zou ik persoonlijk niet snel mee in zee gaan.
En ik raad je aan om nog even de tekst op je site kritisch na te lezen ('u kan' :X )

Met de plaatjes is het verder zo te zien wel gelukt intussen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• CasioMan468
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08 23:43
met firefox zie ik de plaatjes wel. met IE niet.

en die blauwe balk bovenaan, hoort die gecentreerd op de pagina? (bij mij zie ik hem tenminste gecentreerd over de pagina)

en wat Haan ook al zei, loop de tekst nog eens na. je gebruikt 'ik', 'mij' en 'ons'.... ben je nu alleen of...
niet rot bedoeld, maar komt op mij raar over.

succes verder!

[ Voor 77% gewijzigd door CasioMan468 op 17-07-2005 18:05 . Reden: aanvullende info ]

Verwijderd

De plaatjes werken wel in firefox, maar volgens zij zit je site nog niet helemaal goed in elkaar, en zit de header niet goed.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; ik zie dit topic als algeheel site-check topic niet erg als een goed idee; en verder zijn de vragen die hier voorbijkomen toch wel van een niveau wat we verwachten dat een tweaker beheerst :) Ik stel voor dat je er dus zelf uit probeert te komen met testen, debuggen, de GoT search en Google :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.