Volvo XC40 P8 met warmtepomp, Continental EcoContact 6 235/50R19 V XL zomerbanden, Nokian 235/50R19 WR SUV4 winterbanden, Wallbox PulsarPlus, iPhone 13 Pro Max
Het is Kademlia
En ik gok dat je router over de zeik gaat van het aantal verbindingen dat aangemaakt wordt. Gewoon in eMule je 'max connections' wat lager instellen.
Verwijderd
firmware update??
of bestaat er geen nieuwe?
ik heb trouwens ongeveer hetzelfde probleem met mijn linksys router.. wanneer ik aan het downloaden ben via newsgroepen dan blijft mijn i-net maar 2uur draaien daarna moet mijn router fysiek opnieuw worden opgestart.. ik ben nog steeds bezig met dit probleem
of bestaat er geen nieuwe?
ik heb trouwens ongeveer hetzelfde probleem met mijn linksys router.. wanneer ik aan het downloaden ben via newsgroepen dan blijft mijn i-net maar 2uur draaien daarna moet mijn router fysiek opnieuw worden opgestart.. ik ben nog steeds bezig met dit probleem
edit:
ik dacht dat het alleen een probleem van linksys was
ik dacht dat het alleen een probleem van linksys was
Verwijderd
Zal dit ook helpen met newsgroepen.. ik heb namelijk nu 3 connecties open staan, maar dat is tevens het maximale wat xs4all aanbiedt.IceStorm schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:37:
Het is KademliaEn ik gok dat je router over de zeik gaat van het aantal verbindingen dat aangemaakt wordt. Gewoon in eMule je 'max connections' wat lager instellen.
Het maximale aantal connecties stond op 800. Heb ik maar even teruggezet naar 50. Kijken wat die doet.
Tevens een mailtje gestuurd naar e-tech of er een nieuwe firmware aanwezig is die dit probleem oplost.
Tevens een mailtje gestuurd naar e-tech of er een nieuwe firmware aanwezig is die dit probleem oplost.
Volvo XC40 P8 met warmtepomp, Continental EcoContact 6 235/50R19 V XL zomerbanden, Nokian 235/50R19 WR SUV4 winterbanden, Wallbox PulsarPlus, iPhone 13 Pro Max
Nee, van drie connecties loopt je router niet vast. Dat zal een ander probleem zijn, misschien wordt hij te warm, misschien is hij kapot. Je zou kunnen kijken of er een nieuwere firmware is.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:42:
[...]
Zal dit ook helpen met newsgroepen.. ik heb namelijk nu 3 connecties open staan, maar dat is tevens het maximale wat xs4all aanbiedt.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ja dat moet ik maar even uitzoeken!!!
het vreemde is dat mijn router net wel 7uur lang kon draaien zonder een fysieke herstart.
het vreemde is dat mijn router net wel 7uur lang kon draaien zonder een fysieke herstart.
Pagina: 1