Toon posts:

[WINx64] Installer een 32-bit driver op Windows x64 AMD64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een nieuw moederbord en CPU, maar ik kan mn 32 bit drivers niet meer installeren.
Ik wist dat het ging gebeuren maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid was om het toch wel te doen.

Ik heb het volgende:

ASUS A8N SLI- DE LUXE
AMD 64 3500+ VENICE
2x 512MB PC3200 TwinMos
Windows 2003 server x64

Ik heb nu alles netjes kunnen installeren, alleen mn drivers kan ik niet installeren voor mn draadloze netwerkkaart.

Ik heb op internet al zitten zoeken naar een x64 bit driver, maar die zijn er niet want mijn USB WLAN adapter is EOL.

Toen heb ik op google zitten zoeken naar oplossingen, op sommige forums kwam ik alleen tegen dat er problemen mee konden zijn.
Op microsoft.com vond ik een document waarin ze wel iets er overzeggen maar dit lukt niet.

Lees hier http://www.microsoft.com/whdc/driver/install/64INF_reqs.mspx#EBAA

Ik zou het echt verder niet weten hoe dit op te lossen, een nieuwe wireless adapter kopen zal ook weinig uitmaken want linksys ect hebben daar ook nog geen x64 bit drivers voor

Alvast bedankt voor de reacties

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

KAN het wel...? Lijkt me sterk namelijk, als ik die link zo bekijk heb ik eerder de indruk dat er wordt verteld hoe je als fabrikant je drivers moet leveren. Nu weet ik niet het fijne van windows op amd64, maar het lijkt me vrij raar als iets dat zo dicht bij de kernel zit als een driver ineens 32-bit mag zijn. Dan kun je net zo goed geen 64-bits windows nemen me dunkt :/ .

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wel div. Driver Devolepment Tools die evt. een 64bit driver kunnen compile'n alleen ik heb daar geen verstand van wordt dus ook erg lastig.