E-mail wissen in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 13:30
Hey,

Mijn buurman slaagt er niet in om een bepaalde e-mail te wissen uit zijn postvak in. Hij gebruik Outlook Express en Windows XPSP2 (beiden up-to-date). Als hij deze e-mail (met een bijlage) wilt openen/wissen/de eigenschappen ervan bekijken, hangt Outlook Express (niet Windows).

De pc is virus- en spywarevrij (gescand met recente Avast en Ad-aware).

Extra info:
* Schijfcontrole uitgevoerd, zonder resultaat
* Postvak In.dbx gekopieerd en teruggeplaatst, geen resultaat
* Andere mails wissen lukt wel
* E-mail bevat waarschijnlijk geen virus. Het is een doorstuurmail met een PPS in bijlage.
* Wissen in veilige modus lukt ook niet
* Via google heb ik een repair-utility gevonden (http://mail-repair.com/oe-repair.html), maar die slaat elke mail op als een apart eml-bestand. Daar zijn de dus ook niets mee (en de demo slaat enkel de laatste 10 mails op).
* Op GoT niets gevonden.

Wie kan me helpen?

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:36
zet eens de autopreview af misschien ? probeer dan nog een keer ?

Mijn Specs

Verwijderd

Ik ga zowiezo je topic even verplaatsen naar OFF, aangezien OE daar thuishoort :)

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:38
Om zeker te zijn dat spyware niet het probleem is scan dan met een paar andere scanners. Het is, anders dan bij virusscanners zo, dat je meerder spywarescanners nodig hebt.

Scan eens met Microsoft antispyware beta, de trial versie van Spy Sweeper en Spybot Search and Destroy.

• DriesA
* Verwijderen lukt niet, met of zonder autopreview. :-/
* Spyware: gescand met Hitman en MS Antispyware. Wat spyware gevonden, maar probleem niet opgelost.

Suggesties?

• DriesA
Anyone?
Pagina: 1