Toon posts:

[BF2] Zwart scherm en crash naar desktop*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.001 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zouden jullie me alsjeblief willen helpen met een klein probleempje?

Telkens als ik battlefield 2 start wordt mijn scherm zwart en springt hij na 3 seconden terug naar mijn bureaublad. Dit is naar het schijnt een bekende bug. Ik heb al heel wat research gedaan op het internet maar steeds zonder success.

Mijn computer voldoet volledig aan de eisen van het spel:
Asus a8n sli deluxe
amd 64 3500+
Asus en6600 gt top
1 gig kingston ddr400 ram
maxtor 10 200 gig sata

kheb de 77.72 drivers van nvidia en nieuwste firmware voor mijn hd. Ook heb ik geprobeerd om het volledig te verwijderen en opnieuw te installeren en om
renderer.allowAllRefreshRates op 1 te zetten ipv 0
2 dagen geleden kon ik het nog redelijk vloeiend spelen op de hoogste video setttings.
Ik zou het echt apprecieren als iemand me kan helpen.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 12:13
Allowrefreshrate is alleen maar om de refreshrate te overrulen naar 1280x1024 bv.
Dit doe je om +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 achter je target te plekken van je shortcut van BF2.(of andere resoluties)
Misschien heb je ergens een te hoge refreshrate ingesleuteld waardoor je monitor het niet aankan?
Heb je de nieuwste patch van EA er al opgezet V1.02 ?

Verwijderd

Topicstarter
mijn huidige windows resolutie is 1240 - 1024 met 60 hertz
kheb ook de nieuwe patch al geinstalleerd maar die helpt niet
het begon toen ik een online account wou aanmaken wat dus niet gelukt is.
sindsdien heb ik een zwart scherm, herinstallaties werken niet. Bestaat er enige oplossing of schakel ik het best over naar bijvoorbeeld medal of honor pasific assault?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 17:10 ]

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Ik heb het zelfde probleem, nadat ik heb gepatchd naar 1.02. Daarvoor ging alles prima, afgezien van een lage framerate.

Mijn systeem:
Duron applebred @ 2 Ghz
512Mb geheugen
Radeon 9700

De resolutie die ik draai is mijn desktopresolutie met dezelfde refreshrate. Dat kan 'ie dus prima aan.

edit: ik zie dat hier al een topic over loopt dus kijk ik daar wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Krankenstein op 18-07-2005 16:28 ]

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ik heb ook zelfde probleem na het installeren van de (officiele) 1.02 patch.

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 14:47
hier ook, ben dus maar de 1.00 aan het spelen, maar dan kun je niet op de classified servers.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem:

AMD Athlon XP 2400+
ATI Radeon 9800 Pro
1280MB DDR Ram

Afgelopen week normaal kunnen spelen tot vandaag:
Start het spel, 'welkomstscherm' 3 seconde zwart scherm en weg was het spel.
Toen het spel opnieuw geinstalleerd, patch 1.01 en daarna patch 1.02, ik kon zowaar het spel starten. Ik sluit het spel af, ik denk: shit, moet nog ff controls aanpassen. Dus ik start het spel weer, althans, dat is wat ik hoopte.... maar helaas het spel viel alweer weg na het welkomstscherm.

Verder heb ik vandaag geprobeerd:
- ATI drivers te downgraden, van 5.7 naar 5.6. Werkte niet, dus maar weer 5.7 geinstalleerd.
- Zoveel mogelijke processen gekilled, wie weet (mount-programma's / virusscanners ed), helaas... maakte niets uit.

HELP!! :r

Verwijderd

directx 9.0c setup draaien vanaf de BF2 cd heeft bij mij geholpen. Gek idee maar werkt bij mij :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:43:
directx 9.0c setup draaien vanaf de BF2 cd heeft bij mij geholpen. Gek idee maar werkt bij mij :)
ik heb ook het probleem met de patch zowel met de 1.01 als met de 1.02, dat ik de game opstart het beeld wordt zwart en dan vlieg ik weer terug naar mijn desktop.
nog gedaan wat je zijn van die direct 9 setup laten lopen vanaf de cd maar dat heeft bij mij niet geholpen jammer genoeg.

heb me wel problemen zeg met battlefield 2 niet normaal meer zonder patch was hij traag en met patch start hij niet eens meer op.
opzich leuk spel maar dit is niet leuk meer,en dat voor 49,95 :'(

iemand nog een tip om de game toch aan de praat te krijgen met die 1.02 patch?

Verwijderd

Bij mij werkte 't vandaag ineens, althans, ik kon 't starten...
Join een server... zwart vlak hier... zwart vlak daar.... kortom texture problemen die (voor zover ik wist) enkel bij ATI X800 - kaarten voorkwamen :/

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BLACK SPIDER NL schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:29:
Ik heb ook zelfde probleem na het installeren van de (officiele) 1.02 patch.
Same here.... Ik baal er flink van.

• LongJohn
  • Laatst online: 05-04-2024

LongJohn

Hotel-Whiskey 13-1

Ook heb ik met dit probleem zitten worstelen..

Ik had al van alles geprobeert, maar niets hielp. Formatteren en alles opnieuw installeren hielp ook niet. Tot ik gisteren mijn drivers voor mijn geluidskaart heb geupdate.

Klinkt stom, maar ik heb C-Media onboard en na het updaten van de drivers bleek hij ineens te werken en heb ik zonder problemen ruim 3 uur zitten spelen zonder enige hapering of crash.

http://www.cmedia.com.tw/e_download_01.htm

Misschien dat dit je verder helpt met het zoeken naar het probleem van het crashen van je BF2. De mijne is hiermee opgelost. _/-\o_ _/-\o_

Succes

Ik heb maar 10 seconde nodig.........................................om je van top tot teen nat te likken..

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

Misschien een stomme vraag, maar jullie hebben neem ik aan de legale versies?

Zoja, dan moet je even op zoek naar een bepaalde .mds. Zonee, KOOP HET FUCKING SPEL!

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

• LongJohn
  • Laatst online: 05-04-2024

LongJohn

Hotel-Whiskey 13-1

r8ality schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:06:
Misschien een stomme vraag, maar jullie hebben neem ik aan de legale versies?

Zoja, dan moet je even op zoek naar een bepaalde .mds. Zonee, KOOP HET FUCKING SPEL!
Ik vind dit inderdaad een HELE stomme vraag 8)7 8)7

Als je de pollecy van GOT door had gelezen, dan had je deze ook niet gestelt..

Maar om op je tweede vraag terug te komen.. Wat bedoel je met een bepaalde .mds??????

Ik heb maar 10 seconde nodig.........................................om je van top tot teen nat te likken..

• mjszwo
  • Niet online
LongJohn schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Ik vind dit inderdaad een HELE stomme vraag 8)7 8)7

Als je de pollecy van GOT door had gelezen, dan had je deze ook niet gestelt..

Maar om op je tweede vraag terug te komen.. Wat bedoel je met een bepaalde .mds??????
Waarschijnlijk een mini-image (die faked de kopieerbeveiliging ofzo) ter vervanging van nocd crack. Maar daar hebben we dus niks aan.

Verwijderd

probeer de nvidia 77.76 drivers eens.. zijn beta's, maar lopen bij mij perfect.. te vinden bij guru3d

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 15:50
Kloon jij je beeld met de tv ofzo?
Want ik had hetzelfde toen die gekloond was en mijn beeldscherm was niet als primair ingesteld , ik weet niet of dit helpt maar je kunt altijd even kijken!?

[ Voor 6% gewijzigd door Nevels op 04-09-2005 15:30 ]

Pagina: 1