Verhuizen, en nu? adsl? kpn lijn? voip? kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik ga verhuizen, heb een pand gekocht in amsterdam oost (indische buurt)

Er stormen nu allemaal vragen op mij af die ik niet allemaal meer kan overzien. Hopelijk kunnen jullie me van wat informatie voorzien om de juiste keuzes temaken.

Ik wil een snelle internetverbinding, zit te denken aan ADSL van versatel.
Doel: een zo kaal mogelijke internet verbinding. Ik draai eigen mailserver en webserver dus wil zo min mogelijk betalen voor aanvullende diensten.

vragen:

- voor adsl moet ik toch ALTIJD nog eerst een KPN nummer aanvragen? (zoniet wat zijn de alternatieven, ik heb geen belang bij vaste telefoon)

- kabel haalt het niet bij adsl qua prijs/kwaliteits verhouding lijkt mij ?

- hoelang duren de aanvragen bij elkaar (iemand ervaring mee?)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dit is toch echt uitzoek werk. Dit wordt een draad waar iedereen zijn keuze gaat geven.

Antwoord op je vraag kan ik wel geven:
- voor adsl moet ik toch ALTIJD nog eerst een KPN nummer aanvragen? (zoniet wat zijn de alternatieven, ik heb geen belang bij vaste telefoon)
Nee dat hoeft niet, maar wordt weinig aangeboden door ISP's. Alleen TweakDSL doet dit momenteel bij mijn weten. Alle andere ISP's gaan uit van linesharing (dus in combinatie met een KPN-telefonie abonnement op de lijn).

En ook TweakDSL levert je voor zelfde bedrag een tot 20Mbps ADSL2+ verbinding.
- hoelang duren de aanvragen bij elkaar (iemand ervaring mee?)
Per ISP verschillend, gewoon navragen/bellen.

Ik sluit het draadje omdat het geen specifieke vraag is maar een: "wat kan ik het beste kiezen open vraagstelling". Je mag mij mailen als je je vraag anders wilt formuleren en aanpassen.

[ Voor 13% gewijzigd door bjck op 17-07-2005 14:08 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.