Toon posts:

Hotmail: e-mail niet meer kunnen lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb even een vragen over mijn hotmailacount. Ik kan hier niet meer in. MSN is geen probleem en bij msn vandaag kan ik ook zien wie mij gemaild heeft maar als ik die dan wil gaan lezen dan komt het probleem. Ik moet inloggen bij .net. Ik voer gewoon mijn correcte wachtwoord en mail in maar dan gaat ie naar zo'n teken invoer scherm. Na dat gedaan te hebben gaat ie niet naar mijn mailbox maar weer naar inloggen met mijn e mail en wachtwoord. En zo gaat het eindeloos door. Ik heb zelf al zitten kloten in msn werkte niet, cookies etc. verwijderd nog niets. Via een free pop werkt ook niet.

Normaal is het geen ramp om een een paar dagen mijn mail niet te lezen maar ik ben bezig iets te verkopen op marktplaats en juist met dat mail adres waar dus 5 mailtjes in zitten daar over. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, weet hier meschien iemand hoe ik dit moet gaan oplossen?

MVG Vanarkel :)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
eff een dag wachten. zou waarschijnlijk wel weer gewoon plat liggen

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En via MSN Vandaag? Dat is een functie in MSN Messenger waarmee je volgens mij ook e-mails kan lezen.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Er was ooit een topic over :)
www.hotmail.msn.com - virus?

Er worden een aantal mogelijke oplossingen gegeven:
undisclosed in "www.hotmail.msn.com - virus?"
Deze is omslachtig:
Verwijderd in "www.hotmail.msn.com - virus?"

Verder had mijn broertje het ook, maar kon op een andere pc wél normaal inloggen. Het is niet altijd account gebonden, het probleem kan ook bij de pc zelf liggen.
Harm schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:58:
En via MSN Vandaag? Dat is een functie in MSN Messenger waarmee je volgens mij ook e-mails kan lezen.
Op zich een goede gok, maar als je je e-mail echt wil lezen moet je inloggen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Motrax op 17-07-2005 13:04 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:58:
Ja dat wil dus nog wel, staat afzender en alles bij maar als je de mail dan wil gaan lezen houd het op.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je moet hotmail FF aan je "vertrouwde websites" toevoegen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:00:
Er was ooit een topic over :)
www.hotmail.msn.com - virus?

Er worden een aantal mogelijke oplossingen gegeven:
undisclosed in "www.hotmail.msn.com - virus?"
Deze is omslachtig:
Verwijderd in "www.hotmail.msn.com - virus?"

Verder had mijn broertje het ook, maar kon op een andere pc wél normaal inloggen. Het is niet altijd account gebonden, het probleem kan ook bij de pc zelf liggen.

[...]

Op zich een goede gok, maar als je je e-mail echt wil lezen moet je inloggen ;)
Bedankt voor de tips maar helaas werkt het niet. De onderste moet je ook inloggen dus schiet niet op. En bovenste gedaan maar nada. Ik zal straks wel ff een maat van me bellen of hij ff wil inloggen met mijn mail op zijn computer, kijken of dat werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:07:
Je moet hotmail FF aan je "vertrouwde websites" toevoegen
Hoe? Ben een digibeet.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
in IE:
Extra -> Internet Opties -> Beveiliging
daarstaat ergens iets over internet-zones etc, hier kun je websites toevoegen aan de vertrouwde zone
Pagina: 1