[VB/HTML] Website -> Form

Pagina: 1
Acties:

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hallo

ik zit met een probleempje waar ik niet helemaal uitkom, ik wil namelijk een aantal velden uit een tabel op website A (in een openstaand venster) als invoer op een form op website B (in een ander openstaand venster) laten kopieren. hoe kan ik dit het beste in VB oplossen?

Vooral het invoeren van de data in het form in een openstaand venster is het probleem, data uit een website in mijn vb programma krijgen lukt wel denk ik.

Het is wel belangrijk dat het uit openstaande vensters gehaald kan worden aangezien er op beide sites ingelogd moet worden op de data en het form te zien te krijgen.

mvg
Mathijs

Verwijderd

Mathijs1 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:48:

Het is wel belangrijk dat het uit openstaande vensters gehaald kan worden aangezien er op beide sites ingelogd moet worden op de data en het form te zien te krijgen.
Als je even het begrip "venster" helemaal vergeet, en je bedenkt dat je eigenlijk alleen het een en ander via het HTTP protocol wilt ophalen en versturen, dan maak je het voor jezelf een stuk makkelijker denk ik.

• Mathijs1
  • Niet online
Dus als er een sessie openstaat in een venster (waar ingelogd is), dan zou je gewoon via HTTP dat moeten kunnen versturen?

Verwijderd

venster

Je moet gewoon via HTTP communiceren met de servers. Dat doen browsers toch ook? En ja, het kan zijn dat je in moet loggen, maar dat gaat allemaal via datzelfde HTTP protocol.

• Mathijs1
  • Niet online
Dan gaat ik me daar eens in verdiepen. Bedankt