Ik heb deze week een Logitech QuickCam Chat gekocht om te chatten met MSN. Als ik met iemand wil chatten zie ik in MSN rechtsonder in het klein ook het beeld van mijn webcam. Het probleem is dat dit beeld niet wordt ververst. De chatter aan de andere kant van de lijn ziet wel een vloeiend beeld. Ook als ik de instellingen van de webcam in MSN opvraag, zie ik in het nieuwe venster een vloeiend beeld. Is dit een instelling van MSN of kan ik op enige wijze aanpassen zodat ook de persoon zelf een vloeiend beeld van de webcam ziet?
Dit heeft msn naar mijn weten altijd gedaan...
Maar zo belangerijk is het toch ook weer niet om jezelf in het venster vloeiend te zien?
Maar iig, ik heb het ook altijd, gaat idd met haken en stoten... En ik zal vast niet de eenigste zijn...
Maar zo belangerijk is het toch ook weer niet om jezelf in het venster vloeiend te zien?
Maar iig, ik heb het ook altijd, gaat idd met haken en stoten... En ik zal vast niet de eenigste zijn...
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955