Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Amcor (A10000) aanpassing & adres fabrikant gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Gisteren heb ik mijn Amcor Ac10000 voor het eerst opgestart.
Werkt prima. Het was eerst 31°C in de kamer met plat dak. Daarna was het zalig.
In de handleiding staat dat de airco werkt vanaf 23°C. Toen het 25°C werd, heb ik hem zelf wat minder gezet. Het voelde al kil aan. Op het moment staat de termostaat op 1/2 en het is 26,5°C.

Zoals je weet is nadeel van een niet-split-unit dat de warme lucht die airco naar buiten blaast, vervangen wordt met warme lucht die van buiten naar binnen gezogen wordt door alle kieren en spleten. Ik moet zelfs meer moeite doen om de deur te sluiten, zo hard wordt de lucht aangezogen.
Daarom dat ik zo vlug mogelijk een buisaansluiting voor aan de inlaatrooster ga ineens knutselen. Die tweede buis kan dan de nodige lucht van buiten aanzuigen om de airco te koelen en er wordt geen warme buitenlucht meer binnen gezogen.
Is er hier iemand die ook zo'n constructie in elkaar gestoken heeft?

Ik heb in de handleiding gezocht naar het adres van de fabrikant van de Amcor airco die ik gekocht heb, maar dat staat er niet in. Ook op de doos is geen adres vermeld.
Ik zou wel hetzelfde type buis en aansluitstukken willen gebruiken (13&14). Anders is het geen zicht vind ik.
Ik heb al gezocht via Google, maar heb nog geen resultaat gehad. Ik zal wat beter moeten zoeken. (of Amcor heeft geen site?)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/robert1701/misc/17684592/amcor_parts.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ja, ik heb het gezien. De post staat in het verkeerde forum.
Dit was mijn eerste post hier en ik kreeg een error omdat het account nog niet geactiveerd was.
Ik heb hem dan eerst geactiveerd en heb dan mijn post kunnen doorsturen, maar... blijkbaar was de keuze van het forum gereset ofzo.
In ieder geval, met snel te willen zijn ging het verkeerd. Haast en spoed is zelden goed.
Mijn stomme fout. Beter opletten de volgende keer.

Sorry sorry sorry.

Kan ik de post niet deleten?