Toon posts:

D70 Tele lenzen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een d70 aangeschaft,nu ben ik regelmatig te vinden op auto evenementen en wil ook op gropte afstand kunnen schieten.
Heb een Tamron lenz 300mm mogen uitproberen,deze was voor mij soms nog niet dichtbijgenoeg.
Wie heeft ervaring met de
SP AF200-500MM Tamron lenz
En wie weet wat hiervan de winkelprijs is?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:17
Als je in de topic-lijst kijkt, kom je daar een [centraa] objectieven topic tegen. En voor de prijzen, hadden we daar niet een mooie pricewatch voor ? Of anders broer Konijn, die toch redelijk maatgevend is met zijn prijzen :)

En wanneer je soms met een 300 mm niet uitkomt, en ook croppen geen optie is, kun je dan niet beter een converter erbij pakken ?

Want met een goede /2.8 lens heb je dan het voordeel van een lichtsterk geval wanneer geen converter gebruikt, terwijl de super-telelenzen vaak een stuk minder lichtsterk zijn.

Wil je echt tot 500 mm gaan, dan lees ik over het algemeen behoorlijk positieve verhalen over de Bigma

[ Voor 49% gewijzigd door StevenK op 17-07-2005 11:07 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk inderdaad eens in Centraal objectieven-topic V3.0 Robe.

Verder kun je met Google vaak ook veel informatie vinden als je zoekt op de lens waar je wat over wilt weten. Blijft over de Pricewatch waar je makkelijk prijzen kunt vergelijken.

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Kijk op www.koopdigitaal.nl dat is Foto Konijnberg daar staat ie voor slechts €847 :+. Ook de de Sigma 50-500 is rond die prijsklasse (€929). Heeft meer "uitzoom"-mogelijkheid. Diafragma en frontfiltermaat komen overeen. De Tamron is wel wat lichter: 1300 gram tegenover 1900 voor de Big Ma zoals haar koosnaampje is.

[ Voor 14% gewijzigd door JeanLeGrand op 17-07-2005 13:36 ]

Denon AVR-X3600H

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Pelle

🚴‍♂️

withslimmeuitgestorvenvogel.gif :P

Dit topic is gesloten.