Toon posts:

NOCC Webmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort ga ik op vakantie en dan wil ik graag ter pelkke mijn mail kunnen controleren. Dus heb ik een mailserver opgezet. Je kan deze testen op deze pagina. Ik heb de hele map NOCC zoals die op mijn server staat ook even in een rar gezet, deze kan je downloaden door op deze link te klikken. Je hebt hier wel een POP-server voor nodig. Zoals je (misschien) ziet gaat het ophalen van mail perfect (ook lezen enz. gaat allemaal goed). Maar versturen....... op mijn PC heb ik een verbinding met Wanadoo en stuur ik al mijn mail dus via smtp.wanadoo.nl. Als ik mijn mail uit NOCC wil versturen (met SMTP van Wanadoo) dan verteld de server dat de mail gewoon goed is verzonden. Alleen komt deze nooit binnen! Is er bijvoorbeeld een gratis smtp-server die geen auth. nodig heeft? Ik word namelijk helemaal lyrisch van dat bestand "conf.php". Hier staan zoveel instellingen in dat ik het simpelweg niet meer snap. Heeft iemand een oplossing voor dat mailprobleem? Ook enkele problemen zijn:

---Welke temp-map moet ik gebruiken? ($conf->tmpdir in conf.php)
---In conf.php zitten al allemaal voorbeelden van sourceforge. Wat moet ik hiermee?
---Bij het uploaden gaat er van alles fout! Maar wat? Heeft dat met die temp-map te maken. Zie voor screenshot: hier

Groeten en alvast bedankt voor aandacht en reactie,
Iwan.