Toon posts:

deel van Volume van C-schijf overzetten naar D-schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 1.689 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje aan de kenners van mijn vraag. _/-\o_

op mijn c-schijf zit nu ongeveer 70 Gb op. nou wil ik 50Gb overzetten naar mijn D-schijf. is dat wel mogelijk en zo ja hoe? beide schijven zijn een NTFS.

iemand die het weet die me kan helpen? _/-\o_

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

lees de faq....
partition magic al geprobeerd?

Verwijderd

Als he dingen wil over zetten van program files of windows directorie / map zal dat niet gaan.
Je kan wel de map mijn documenten overzetten naar een andere schijf door middel van
>> start en dan eigenschapen van mijn documnten >> Doel veranderen naar een andere schijf en ok klikken.

Alle andere mappen / directories kan je gewoon zonder meer copieren behalve als het geinstalleerde programma's zijn.

• kim72
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 16:41
Je kan met NTFS ook een andere partitie mounten als een directory op je C, zo kan je bv. je Program Files op een andere schijf zetten. Die andere partitie hoeft dan geeneens NTFS te zijn, alleen je C:

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Enishiro,

Als je zelf niet weet hoe je bestanden moet verplaatsen - en dat is de indruk die ik krijg uit dit topic van je - dan moet je je even afvragen of je wel tot de doelgroep behoort die GoT voor ogen heeft ;)

Als je een hele andere vraag hebt dan 'Hoe verplaats ik bestanden', dan wil ik je even wijzen op:

- Het OS in je topic titel ontbreekt maar is wel verplicht in Windows Operating Systems

- Ik zie geen enkele vorm van inzet van jouw kant - wat heb je zelf al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? In het menu van Explorer al eens 'Cut' aangeklikt?

- Extra informatie ontbreekt - in wat voor omgeving wil je het verplaatsen, wat voor data, etc. etc.

Dit topic is gesloten.