Toon posts:

Amd heeft te veel versie's?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een vraag ik wil een nieuw moederbord + een amd 64 kopen
ik heb te besteden 400 euro kan iemand mij advies geven wat ik zou kunnen gaan halen
daarbij komt dat ik het binnen 2 werk dagen wil hebben en via internet en via rabobankieren kan betalen en een betrouwbaar bedrijf natuurlijk

mijn volgende vraag is amd 64 heeft zo veel versies wat betekenen al die versies?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Zoals in het forumgedrag gedeelte van de zojuist door jou akkoord bevonden [faq]registratievoorwaarden[/] staat, wordt hier op GoT inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis van jou verwacht. Dat houdt in dat je research kan doen door de op het Internet beschikbare naslagwerken te gebruiken. Daaronder vallen o.a. de websites van desbetreffende fabrikanten, de online handleidingen, de FAQ's hier op GoT, de Search hier op GoT en natuurlijk Google.

We zien helaas nergens in je topicstart terug wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uiteengezet danwel geconcludeerd met betrekking tot de vraagstelling. Je had bijvoorbeeld slechts een kijkje kunnen nemen in de FAQ van dit subforum.

PMG FAQ
Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Processors » Een overzicht van alle CPU's

Vanwege gebrek aan aantoonbare inzet/inzicht/researchvermogen gaat dit topic dicht. Ik raad je aan om de eerste 2 linkjes aandachtig te doornemen, voordat je op GoT verder gaat. Dan zul je namelijk een beter beeld krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.