Hmz, ik moet op een Win2003 server wat bestanden FTP-en.
Als ik een reeks bestanden upload naar deze server dan wordt op een bepaald moment de upload gestopt en kan ik niet meer inloggen via ftp.
Nu kan ik die server ook via extern bureaublad benaderen dus ik kan wat meer...Als ik de dir leegmaak dan kan ik wel weer uploaden, maar blijkbaar zit er ergens een limiet. Nu vond ik de volgende text op het grote www:
Maar,,,,,,,,,,,,Als ik IIS Admin service ga stoppen... kan ik hem dan nog wel starten? Want ook RPC valt daaronder en ik ben bang dat ik dus ook met extern bureaublad er niet meer bij kom/cq niet meer kan inloggen en dus ook niks meer kan starten.
Anyone?
Als ik een reeks bestanden upload naar deze server dan wordt op een bepaald moment de upload gestopt en kan ik niet meer inloggen via ftp.
Nu kan ik die server ook via extern bureaublad benaderen dus ik kan wat meer...Als ik de dir leegmaak dan kan ik wel weer uploaden, maar blijkbaar zit er ergens een limiet. Nu vond ik de volgende text op het grote www:
Gevolgd door :For Microsoft IIS 6 users (Windows 2003) :
+ IIS6.0 prevent the upload of files more than +200Kb.
Open your metaname.XML which is located in c:\Windows\System32\Inetsrv find the line "AspMaxRequestEntityAllowed" and change it to "1073741824". You might need to start windows in Safe-mode to be able to change that file, otherwise it's being used by IIS.
Nou dat is dus het probleem en de bijbehorende oplossing (hoop ik)YOU ARE BRILLIANT, SFD19!!!!! I did not read that in the documentation. Embarrassed I knew it had to be some little quirk with my server. Thanks for the help! By the way, it is actually the MetaBase.xml file and if you stop the IIS Admin service (and its dependants) you can save overwrite that file and then just spin the services back up. No need for safe mode! WOOHOO!
Maar,,,,,,,,,,,,Als ik IIS Admin service ga stoppen... kan ik hem dan nog wel starten? Want ook RPC valt daaronder en ik ben bang dat ik dus ook met extern bureaublad er niet meer bij kom/cq niet meer kan inloggen en dus ook niks meer kan starten.
Anyone?