Toon posts:

kan geheugenkaart camera niet benaderen of wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een volle geheugenkaart met zip bestanden en die moet ik legen omdat ik morgen fotos moet schieten. De kaart is volgemaakt op een pc, maar op mn ibook kan ik niet bij de bestanden en ik kan de kaart ook niet formatteren

als ik de cameria via usb aansluit word de geheugenkaart niet als schijf gezien, ik kan dus alleen foto's importeren, zowel met fotolader als met iphoto.

schijfhulp herkent de camera ook niet als schijf.

wat kan ik nu doen? de kaart moet leeg en ik heb geen pc tot maandag en ik moet morgen fotos schieten maar ik krijg het geheugen niet leeg! en vanuit de camera kan ik ook geen formatteer optie vinden!

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:11
Het wordt niet helemaal duidelijk over wat voor camera je beschikt. Wat je kan proberen is een ander USB protocol instellen (als dat op jou camera mogelijk is).Bij sommige camera's kan je kiezen tussen PTP (point-to-point) en Mass-storage. Bij Point to Point is je camera ins taat om direct met andere apparaten zoals een printer te praten, en bij mass-storage wordt het ding gewoon gezien als een externe harde schijf.

succes d'r mee

Verwijderd

Topicstarter
kodak CX 7525, via de kodak software lukt het ook niet
waar kan ik dit instellen, in de camera zelf of in osx?

chris

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi Chris,

dit is een topic wat je opent omdat je _nu_ ineens iets voor elkaar moet krijgen. Daar we daar niet aan doen en je blijkbaar geen zin hebt om zelf een beetje uit te zoeken zet ik dit topic op slot.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.