Toon posts:

Welke budget 5.1 speakerset voor bij een middeklas receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goeie luidsprekers voor me denon 1905 receiver
Ik zit te twijfelen tussen de JBL SCS178 en Tannoy EFX 6.1 of.
Mijn budget is 200,- eventueel 300,- als kwaliteit verschil groot is.

Over JBL SCS178 vindt ik veel lovende verhalen en het gewicht van de sats staat me ook aan, maar klinkt die echt werkelijk veel beter dan de Tannoy of Yamaha. Want hij kost wel 100,- euro meer. Over de Tannoy FX 5.1 vind hele lovende verhalen, terwijl de cros over tussen de sub - sat erg hoog ligt (140HZ). Maandag ga ik bij de raf langs maar ik ben bang dat ze daar niet de JBL set hebben.

Heeft iemand deze twee sets eens gehoord ?
Als iemand andere aanbiedingen kent dan ben ik daar ook in geinterseerd. Eventueel wil ik ook wel voor 200,- alleen twee fronts en een center kopen die ook ook erg goed klinken om er muziek op te luisteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 23:58 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44
Ben zelf alweer 2 jaar in het bezit van de JBL SCS178 en kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Gebruik ze samen met een Pioneer VSX-D711 receiver waar zowel DVD-speler als 2 PC's op zijn aangesloten

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:33

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:57:
Ik ben op zoek naar goeie luidsprekers voor me denon 1905 receiver
Ik zit te twijfelen tussen de JBL SCS178 en Tannoy EFX 6.1 of.
Mijn budget is 200,- eventueel 300,- als kwaliteit verschil groot is.

Over JBL SCS178 vindt ik veel lovende verhalen en het gewicht van de sats staat me ook aan, maar klinkt die echt werkelijk veel beter dan de Tannoy of Yamaha. Want hij kost wel 100,- euro meer. Over de Tannoy FX 5.1 vind hele lovende verhalen, terwijl de cros over tussen de sub - sat erg hoog ligt (140HZ). Maandag ga ik bij de raf langs maar ik ben bang dat ze daar niet de JBL set hebben.

Heeft iemand deze twee sets eens gehoord ?
Als iemand andere aanbiedingen kent dan ben ik daar ook in geinterseerd. Eventueel wil ik ook wel voor 200,- alleen twee fronts en een center kopen die ook ook erg goed klinken om er muziek op te luisteren.
Jah eeh, dus normaal gesproken zou ik hier niet iets neer gaan zetten in de trent van "het lijkt me beter dat je zelf even gaat luisteren, want wat de een mooi vint klinken kan jij weleens heel lelijk vinden".

Maar dat doe ik niet, want daar zit een tiepfout in en doe ik het maar zo:
"het lijkt me beter dat je zelf even gaat luisteren, want wat de een mooi vind klinken kan jij weleens heel lelijk vinden"

U get the point denk ik: ga zelf naar de shop - misschien zie of hoor je nog een set speakers die je veel beter vind klinken en zijn ze nog goedkoper ook.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik, maandag ga ik daarom ook bij de Raf langs. Hopelijk hebben ze daar ook de JBL SCS178