Toon posts:

[XP] Crash na herstart van installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb best wel een probleem!

Ik wilde windows even opnieuw installeren, dus netjes opnieuw gestart met het cdtje. Na formateren van de partitie moest de pc opnieuw starten. Zodrat het scherm met "druk op een toets om vanaf cdrom te starten" voorbij is. Verschijnen en er 2 tekens (smiley en een vakje) op me scherm en gebeurt er niets meer!

Heb al meerdere installatie cdroms geprobeert ( prof, home en 64) en gebeurt bij allemaal. Alleen wel verschillende tekentjes op het scherm!

Dit is echt heel kut, kan niet veel naar mijn idee!

Iemand een idee? Help me please!

Dwin

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zet even het OS in je topic titel let daar aub ook zelf op :)

Verder - heb je de standaard troubleshooting stappen al genomen? Namelijk je geheugen controlleren en je harddisk controleren? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zondag 17 juli 2005 @ 10:20:
Ik zet even het OS in je topic titel let daar aub ook zelf op :)

Verder - heb je de standaard troubleshooting stappen al genomen? Namelijk je geheugen controlleren en je harddisk controleren? :)
Hardwarematig kan er geen probleem zijn, alles deed het tenslotte nog ervoor, alleen leek mij een frisse installatie wel prettig....

Dwin

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TIjdens de installatie gebruik je je computer weer op een andere manier dan tijdens normaal gebruik, net zoals een ander OS je PC weer anders gebruikt. Oftewel - controleer het gewoon eventjes ;)