Mijn vriendin heeft bij de Phonehouse een autolader voor mn SE P800 gekocht, geen originele SE lader maar er zat een tasje bij en die wilde zij hebben, kreeg ik de lader. Echter nu is mn batterij na een halve dag leeg. Ik heb nog nooit problemen met dat ding gehad en echt sinds ik die lader gebruik is hij dood. Een collega van me zei meteen dat zijn oude Nokia batterij ook was gestorven doordat zijn lader teveel output gaf. Bij de Phonehouse en bij andere telefoonwinkels zeiden ze nog nooit hiervan te hebben gehoord en dat ik misschien even moest kijken wat de output van dat ding was t.o.v. mn batterij.
Is er iemand die dit probleem kent? Kan ik mn batterij weggooien en moet ik voor +/- 60,- een nieuwe kopen? Of moet ik m gewoon een keer goed laten leeglopen en opnieuw laden, wat ik al een keer heb gedaan maar het heeft geen nut gehad. Kan ik de schade verhalen of valt dat onder het risico?
Overigens in de search was niet veel te vinden.
Is er iemand die dit probleem kent? Kan ik mn batterij weggooien en moet ik voor +/- 60,- een nieuwe kopen? Of moet ik m gewoon een keer goed laten leeglopen en opnieuw laden, wat ik al een keer heb gedaan maar het heeft geen nut gehad. Kan ik de schade verhalen of valt dat onder het risico?
Overigens in de search was niet veel te vinden.
Connaisseur des femmes