M'n verhaal:
Gisteren kom ik thuis, tevreden als 'n klein kind, met mn gloednieuwe 710T.
Ik plug -DVI- scherm net naast mn CRT, en boot.
'k Speel wat met de kleuren, via de knopjes op het scherm, maar zet alles uiteindelijk terug naar default.
Vervolgens boot ik de bijgeleverde cd, die mn pc tot driemaal toe doet crashen.
Wanneer ik de cd langs onder bekijk, merk'k duidelijk op dat de 'brandring' niet rond, niet ovaal, maar wel 'random' gevormd is! Nuja, niet veel zaaks, ik download diezelfde software van samsung.com.
Ik install, en speel opnieuw wat met settings, opnieuw zet ik alles terug op default voor ik 'OK' klik.
*slaaptijd*
Bij het opstaan, boot ik snel terug mn PC. TFT moet een zeer slechte nacht gehad hebben:
Lichtgrijs => roze tot paars
Donkergrijs => groen
Grijs => onbestaand...
(etc...)
Ik schrijf topicje, post wat op fora, voeg foto's bij. Een user maakt er mij bewust van dat er op de linkerbovenhoek van het frame van de 710T staat: SyncMaster 701T.
*hier ging ik effe door het lint...*
Na wat opzoekingswerk blijkt dat de 701T weldegelijk een bestaand product is:
701T's voet is draaibaar en in hoogte verstelbaar (wat hier ook het geval is)
710T is duurder
het gecijfer is identiek, maar da's gn referentie wss...
> Ondertussen zijn de kleuren weer fixed, na uninstall van de officiële software (software rammelt met kleuren zonder dat ik met de software rammel?
)
Om onnodige vragen te voorkomen:
710T werd besteld
710T staat zo op de faktuur
710T staat zo op de doos
Gaat het hier om net hetzelfde scherm qua beeldkwaliteit? En heeft iemand al eens hetzelfde voorgehad met de software? kortom, is de 701T evenveel waard als de 710T, en ander opmerkingen...
Gisteren kom ik thuis, tevreden als 'n klein kind, met mn gloednieuwe 710T.
Ik plug -DVI- scherm net naast mn CRT, en boot.
'k Speel wat met de kleuren, via de knopjes op het scherm, maar zet alles uiteindelijk terug naar default.
Vervolgens boot ik de bijgeleverde cd, die mn pc tot driemaal toe doet crashen.
Wanneer ik de cd langs onder bekijk, merk'k duidelijk op dat de 'brandring' niet rond, niet ovaal, maar wel 'random' gevormd is! Nuja, niet veel zaaks, ik download diezelfde software van samsung.com.
Ik install, en speel opnieuw wat met settings, opnieuw zet ik alles terug op default voor ik 'OK' klik.
*slaaptijd*
Bij het opstaan, boot ik snel terug mn PC. TFT moet een zeer slechte nacht gehad hebben:
Lichtgrijs => roze tot paars
Donkergrijs => groen
Grijs => onbestaand...
(etc...)
Ik schrijf topicje, post wat op fora, voeg foto's bij. Een user maakt er mij bewust van dat er op de linkerbovenhoek van het frame van de 710T staat: SyncMaster 701T.
*hier ging ik effe door het lint...*
Na wat opzoekingswerk blijkt dat de 701T weldegelijk een bestaand product is:
701T's voet is draaibaar en in hoogte verstelbaar (wat hier ook het geval is)
710T is duurder
het gecijfer is identiek, maar da's gn referentie wss...
> Ondertussen zijn de kleuren weer fixed, na uninstall van de officiële software (software rammelt met kleuren zonder dat ik met de software rammel?
Om onnodige vragen te voorkomen:
710T werd besteld
710T staat zo op de faktuur
710T staat zo op de doos
Gaat het hier om net hetzelfde scherm qua beeldkwaliteit? En heeft iemand al eens hetzelfde voorgehad met de software? kortom, is de 701T evenveel waard als de 710T, en ander opmerkingen...