Toon posts:

[MSN] Bij aanmelden '800701f9' foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer een week geleden, had ik een probleem met MSN. Als ik op aanmelden druk, krijg ik de volgende error:

"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 800701f9"

Dus ik wachten en wachten.. Maar na een hele dag was MSN nog steeds niet beschikbaar. Ik heb het daarnaar op een andere pc geprobeert, en daar lukte het wel! Ook op me broers "windowns account" op deze pc, werkt MSN prima.. Ik heb van alles geprobeert om het te fixen maar niks werkt.. ook kon ik nergens op internet wat hier over vinden.. Toen heb maar ik maar een nieuwe "gebruikersaccount" aangemaakt, en daarop deed msn het wel :D
Maar nu krijg ik alweer dezelfde error, terwijl niemand anders er last van heeft.. Ik heb met Hitman Pro en Kaspresky mijn computer gescanned, maar ook daarna deed msn het niet.

Weet iemand hoe het komt dat msn het op de ene gebruikers account wel doet, maar op de ander niet? En zou dit een virus kunnen zijn?

Mvg. Joey

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Ik heb ook wel eens gehad dat ik niet kon MSNen, en ook niet mn Hotmail in kwam, gedurende een paar uur. Onderhoud aan een van de servers ofzo waardoor een bepaald aantal accounts tijdelijk niet beschikbaar is. Het is dan wel weer erg toevallig dat het probleem zich herhaalde met een nieuw account.

Ik betwijfel of het een virus is. Die werken meestal niet op gebruikersniveau.

Als je MSN 7 gebruikt, dan zou de oplossing volgens dit topic zijn;
Open MSN Messanger
Go to "Tools"
Go to "Options"
Click on "Connection"
Click on "Advanced Settings"
Uncheck All Boxes
Click "OK"
Maar ik neem aan dat je dat al hebt geporbeerd, het is de enige hit die google geeft bij het zoeken naar die error-code.

Mocht dat niet helpen, kun je wel inloggen via WebMessenger?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen. Verder pas ik ook nog even je topictitel iets aan. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het komt niet door eventueel onderhoud, ik kan immers op een andere gebruikers account wél inloggen op msn.. Verder werkt het unchecken van alle vakjes niet.. als ik de verbinding test, geeft hij aan dat het in orde is.., maar als ik wil aanmelden, krijg ik toch weer de error.. en "WebMessenger" is geen oplossing.. Het is veel ongebruiksvriendelijker dan msn.

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 16:55
bah, ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan wel op webmessenger iig.

@frickY: die oplossing die je geeft werkt niet bij mij :'(

Niemand die hier een werkende oplossing voor weet?