Toon posts:

[MCE2005] MCE USB receiver wordt niet herkend in Pundit-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb een ASUS Pundit-R barebone. BIOS versie 1005.

MCE 2005 NL geinstalleerd, MS USB IR receiver in mijn Pundit geprikt, maar helaas wordt ie niet herkend. Hij blijft terugkomen als Unknown Device. Driver handmatig naar irbus.inf laten kijken werkt ook niet.

Als ik de eigenschappen van de device bekijk, blijkt er geen driver geladen te zijn. Als ik de eHome USB drivers probeer te selecteren, krijg ik de melding dat de huidige driver een betere match voor de hardware is.

Herinstalleren, UK versie, BIOS naar 1006. Ik heb een hoop geprobeerd, maar helaas nog niet aan de praat gekregen.

Ik heb de USB receiver vervolgens in een andere PC geprikt, en daar wordt ie meteen herkend. Het lijkt me dat het aan de Pundit-R ligt. Maar ik lees hier en daar op de forums dat er genoeg mensen met een Pundit-R en MCE werken. Mijn probleem lees ik daar niet terug.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn MCE USB device in de Pundit aan de praat kan krijgen ?

Gr,
Edwin

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat gebeurt er als je 'm handmatig geforceerd installeert?
(je hebt altijd de optie om die wizard de mond te snoeren; meestal doet ie het goed maar soms moet je wel eens).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al geprobeerd. Omdat het een unkown device is, hangt er nog geen driver aan. Maar zodra ik 'm handatig installeer, krijg ik de melding dat de huidige software beter presteerd dan de versie die ik wil installeren.

Verwijderd

Beste Edwin,

Hoe heb jij MCE 2005 geinstalleerd ? Heb je via de cdrom opgestart ?

Ik heb namelijk geen "boot from cdrom" optie in mijn BIOS.

Tips ?

Groeten,

Rutger