Toon posts:

Waar kan ik Thermal Pad (oid.) krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Blue Orb gekocht maar nu blijkt dat ding niet te passen op mijn Asus GeForce DDR. :(

Geeft niet d8 ik, er zit ook Thermal Pad bij, een soort dubbelzijdige tape waarmee je hem op de chip kunt plakken. :)
Nou zat ik eerst wat te prutsen, en is die tape een beetje vernaggeld dus ik moest nieuwe hebben, maar er zat dus maar 1 zo'n stukje bijgeleverd. :'(

Ik heb dus een nieuw stuk van dat Thermal Pad spul nodig, liefst ook nog wat meer, zodat ik ook nog eens wat heatsinks op de RAM chips van mijn V6800 kan plakken. :)

Wie weet waar dit spul te koop is?

Thanks.

Verwijderd

fragtape is volgens mij bij ocshop en informatique te koop

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 18:35
Ik heb dus precies het zelfde gehad.
Toen kwam ik op het idee om hem gewoon vast te lijmen wat ik toen dus ook gedaan heb.
Werkte zeer goed.:)

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb zo'n blauwe orb vastgelijmd met die Artic Silver Thermal Adhesive.....erg gaaf spul. Vet Chemisch ook trouwens!!

Ik heeft nog die tape over en niet gebruikt. gooi een mailtje naar me toe met je adres en ik stop het wel in een envelopje voor je!! Geen kosten hoor.....klein stukje rottige tape, daar kan je toch niets voor rekenen....bovendien kan ik die tape niet meer gebruiken voor die orb, want die kan ik nu met geen mogelijkheid meer van die GF2 halen.....permanente verbinding met dat plakspul! :9~

Ik hoor wel van je!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 januari 2001 17:46 schreef Cheese_man het volgende:
Ik heb zo'n blauwe orb vastgelijmd met die Artic Silver Thermal Adhesive.....erg gaaf spul. Vet Chemisch ook trouwens!!

Ik heeft nog die tape over en niet gebruikt. gooi een mailtje naar me toe met je adres en ik stop het wel in een envelopje voor je!! Geen kosten hoor.....klein stukje rottige tape, daar kan je toch niets voor rekenen....bovendien kan ik die tape niet meer gebruiken voor die orb, want die kan ik nu met geen mogelijkheid meer van die GF2 halen.....permanente verbinding met dat plakspul! :9~

Ik hoor wel van je!
Je hebt mail! Nog bedankt! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 januari 2001 17:41 schreef abwouters het volgende:
Ik heb dus precies het zelfde gehad.
Toen kwam ik op het idee om hem gewoon vast te lijmen wat ik toen dus ook gedaan heb.
Werkte zeer goed.:)
Hoe heb jij hem gelijmd? Met welk soort lijm?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Pritt stift? >:)

hehe...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:40
klein drupje secondelijm in elke hoek, dan een grote drup pasta in het midden en je orb eropdrukken dacht ik zo

* _JGC_ heeft geen orb [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]
Pagina: 1