![]() |
| Dit topic: Pioneer heeft de opvolger van de DV-575A op de markt gezet. Ik heb dit topic aangemaakt om informatie over deze speler te geven en vooral ook om er informatie over te krijgen aangezien ik vrij zeker van plan ben dit model aan te schaffen en hoe meer info, des te beter. De kunstjes van 't beestje, volgens pioneer zelf:
(meer altijd welkom!)Prijs De prijs ligt bij de meeste winkel ongeveer tussen de 150 en 200 euro. Bij ons in 't dorp was een winkel die hem voor € 138,50 aanbood, waarschijnlijk ga ik hem dus ook daar halen (de zwarte natuurlijk
Zover bij mij bekend bestaat die! Hij is echter erg moeilijk uit te voeren. (Weet tevens niet zeker of de manier op GoT vermeld mag worden, dus daarom doe ik 't niet, tenzij anders aangegeven door een Moderator) FAQ - Vragen die ik nog beantwoord wil hebben (meer is altijd welkom!)
Mijn eerste openingspost over een product, als er dingen bij moeten, niet kloppen o.i.d. hoor ik het erg graag, ik wil proberen de informatie zo up-to-date mogelijk te houden. ( Laatste update: 16 juli 2005 ) |
[ Voor 3% gewijzigd door The Collector op 16-07-2005 19:55 ]