[XP pro] Windows update

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 08:09
hey,

Ik moet voor iemand zijn computer opnieuw installeren
ik heb er nu xp pro opstaan en nu wil ik graag windows updaten. Alleen ik kwam erachter dat hij waarschijnlijk verbinding maakt via een telefoon verbinding.

Nu dacht ik slim te zijn door alle downloads op mijn eigen computer te downloaden, en op een cd te branden en zo op de andere pc te installeren.

Maar windows scant je computer en zegt welke updates mijn eigen pc nodig heeft dus daar heb ik niks aan, heeft iemand een idee of link hoe ik dan grotendeels al die (iig die beveiligingslekken) updates kan downloaden?

De HD van de ene pc in mijn pc hangen vind ik zelf niet bepaald een optie aangezien ik nog erg weinig ervaring mee heb, en aangezien de pc niet van mij is...

Alvast bedankt

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

met SP2 en drivers te downloaden ben je al een heel stuk ver.

is zijn computer bij jou thuis of buren plaatsen geen mogelijkheid ?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06
Hier kun je ze los downloaden: http://www.microsoft.com/...splaylang=en&categoryid=7 , alleen jammer dat de updates en tooltjes (zoals de baseline security analyzer) door elkaar staan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoiezo loop je niks kritisch op als je alleen SP2 hebt en de firewall aanzet en niks van buitenaf doorlaat. Aangezien je dit ook heel makkelijk zelf had kunnen vinden ga ik dit topic sluiten. De knop 'catalog' zit er niet voor niets. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door. Iets meer eigen onderzoek is wel gewenst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.