Ik wilde eerst me MSI NEO 2 Platinum wegdoen voor een pci-e moederbord. Maar achteraf vind ik de pci-e kaarten nog wat duur en de AGP kaarten zijn nou best redelijk goedkoop en een extra pci-e moederbord kost me ook weer extra. Ik zit te denken om een 6800GT te kopen of heel waarschijnlijk een AOpen 6800LE.
Ik heb nou dit:
3200+ Met boxed cooler
MSI Neo 2 platinum.
2 x 512MB A-Merk geheugen.
Nou wilde ik de koeler gaan vervangen (graag tips) De koeler moet niet te duur worden maar wel heel erg goed koelen en niet zoveel herrie.
Ik wil ook tips over het geheugen er komt nou 2x 1gB DC in.(wel overklokgeheugen)
Welk geheugen kan ik het best nemen.?
Ik ben zelf niet zo thuis met het die-hard overklokken dus zou ik graag wat adviesen willen voordat ik zelf maar geheugen ga kopen en dan blijkt het slechte overklok geheugen te zijn.
Ik heb nou dit:
3200+ Met boxed cooler
MSI Neo 2 platinum.
2 x 512MB A-Merk geheugen.
Nou wilde ik de koeler gaan vervangen (graag tips) De koeler moet niet te duur worden maar wel heel erg goed koelen en niet zoveel herrie.
Ik wil ook tips over het geheugen er komt nou 2x 1gB DC in.(wel overklokgeheugen)
Welk geheugen kan ik het best nemen.?
Ik ben zelf niet zo thuis met het die-hard overklokken dus zou ik graag wat adviesen willen voordat ik zelf maar geheugen ga kopen en dan blijkt het slechte overklok geheugen te zijn.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.