Problemen, problemen.....
Ik heb net een nieuwe machine gebouwd en alleen maar problemen met dat ding.
Tijdens de installatie en configuratie crashte het systeem herhaaldelijk met blauwe schermen.
Daarop heb ik het geheugen gewisseld met het geheugen uit mijn PC
Daarna geen blauwe schermen meer dus ik denk dat de geheugenmodule defect is.
Toen ik het systeem aan het testen was heb ik alles even kort uitgeprobeerd en alles leek te werken.
Daarna heb ik hem beneden aan m'n tv aangsloten en wat langer naar de tv gekeken.
Wat ik nu zie is dat als ik ongeveer 2-3 minuten tv kijk dat het beeld stilstaat en na een minuut weer verder gaat. Dan werkt het even goed maar na ongeveer een minuut crasht het hele systeem....geen toets werkt meer en alles staat stil. Dat gebeurt ook bij het afspelen van een dvd. Hij start, en na een minuut hakkelen en stotteren en uiteindelijk crasht hij weer.
Het zou iets te maken kunnen hebben met de videokaart dus ik heb de laatste drivers opgehaald, maar geen oplossing.
Verder heb ik geen DTS geluid uit de SPDIF uitgang als ik een DVD speel...
Ik heb:
- Club 3D ZAP1000 TV kaart
- Club3D FX5200 Video kaart
- Asus K8S-MX mainboard
- 3000 Sempron uP
- 512Mb memory
Iemand met een goede tip?
Ik heb net een nieuwe machine gebouwd en alleen maar problemen met dat ding.
Tijdens de installatie en configuratie crashte het systeem herhaaldelijk met blauwe schermen.
Daarop heb ik het geheugen gewisseld met het geheugen uit mijn PC
Daarna geen blauwe schermen meer dus ik denk dat de geheugenmodule defect is.
Toen ik het systeem aan het testen was heb ik alles even kort uitgeprobeerd en alles leek te werken.
Daarna heb ik hem beneden aan m'n tv aangsloten en wat langer naar de tv gekeken.
Wat ik nu zie is dat als ik ongeveer 2-3 minuten tv kijk dat het beeld stilstaat en na een minuut weer verder gaat. Dan werkt het even goed maar na ongeveer een minuut crasht het hele systeem....geen toets werkt meer en alles staat stil. Dat gebeurt ook bij het afspelen van een dvd. Hij start, en na een minuut hakkelen en stotteren en uiteindelijk crasht hij weer.
Het zou iets te maken kunnen hebben met de videokaart dus ik heb de laatste drivers opgehaald, maar geen oplossing.
Verder heb ik geen DTS geluid uit de SPDIF uitgang als ik een DVD speel...
Ik heb:
- Club 3D ZAP1000 TV kaart
- Club3D FX5200 Video kaart
- Asus K8S-MX mainboard
- 3000 Sempron uP
- 512Mb memory
Iemand met een goede tip?
Nog 17 jaar tot mijn pensioen