Ik dacht vandaag, kom laat ik mijn oude pc weer eens in werking zetten, er zit (volgens mij) een 800mhz proc op en 64mb geheugen. Tot mijn verbasing wou hij niet meer opstarten, we de eerste bios blieb, maar daarna niks meer, ook geen beeld enz. De mammaplank maakt voor de rest geen geleiden van fout meldingen, Hij maakt wel geluid zo gauw ik de proc er uitgehaald heb, dan geeft hij dus aan de proc niet aanwezig is, maar als ik nu bijvoorbeeld het geheugen er uit-trek dan geeft hij geen fout melding meer, het zelfde geld zo gauw ik de videokaart er uit trek, daar maakt hij ook geen fout melding van. Hoe groot is de kans dat de mammaplank is overleden?
Ik kan me wel vaag herrineren dat ik de laatste keer dat ik hem gebruikte de nieuwe bios er op gezet had (een beta) maar toen heb ik hem nog wel gebruikt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of dat iemand mij kan vertellen hoe ik de bios moet resetten bij een ASUS cusl2-c (en nee er zit daarvoor geen jumper op). Ik heb nog een stille hoop dat ik met de een bios reset de boot sequent terug kan zetten en dat ik dan de bios terug kan flashen.
Ik kan me wel vaag herrineren dat ik de laatste keer dat ik hem gebruikte de nieuwe bios er op gezet had (een beta) maar toen heb ik hem nog wel gebruikt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of dat iemand mij kan vertellen hoe ik de bios moet resetten bij een ASUS cusl2-c (en nee er zit daarvoor geen jumper op). Ik heb nog een stille hoop dat ik met de een bios reset de boot sequent terug kan zetten en dat ik dan de bios terug kan flashen.