[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 12)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.884 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:11:
[...]

Die Hydra doet nogal moeilijk met spawnen. Soms spawned hij constant, en soms een paar games niet. Dat doet alles op de strip bij mij in ieder geval, behalve de spitfire
oh.. de heli/ spitfire en jetpack zijn altijd wel aanwezig, dus weet niet of dit bij mij zo is.
Ik hoop iig dat ik hem wel weer een keer kan vinden op mn vliegveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Standaard truc als je bij het vliegveld gesaved hebt en de helft staat er niet:

1. Pak je jetpack, die ligt er bij mij iig altijd
2. Vlieg door de hangar waar de Hydra hoort te staan en maak zo een rondje terug naar de jetpack spawnplek.
3. De motor is daar gespawnt tijdens je mini rondje!
4. Pak de motor en rij naar de hangar van de Hydra
5. Sping van de motor en stap in de Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:37:

Anyway waar kan je autos pimpen, dan kijk ik effe of ik het al kan :)
Kijk op je kaart, en zoek naar die icoontjes die eruit zien als een rooie steeksleutel. In Los Santos zijn er twee van dat soort icoontjes, die unlocked worden na de missie 'Cesar Vialpando', eentje in het zuiden, waar je alleen Lowriders kunt pimpen, en eentje in het noorden, tegen Mulholland aan, naast de Pay 'n' Spray daar, waar je allerlei auto's kunt pimpen.
sdomburg schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:04:
Standaard truc als je bij het vliegveld gesaved hebt en de helft staat er niet:

1. Pak je jetpack, die ligt er bij mij iig altijd
2. Vlieg door de hangar waar de Hydra hoort te staan en maak zo een rondje terug naar de jetpack spawnplek.
3. De motor is daar gespawnt tijdens je mini rondje!
4. Pak de motor en rij naar de hangar van de Hydra
5. Sping van de motor en stap in de Hydra
Zo doe ik dat ook meestal, alleen heb ik op Verdeant Meadows een NRG-500 in de garage staan, dus spring ik op de motor, rij naar de andere kant van de landingsbaan, rij weer terug, en voila, daar staat ie dan. Dat werkt ook goed met de Hunter. Als ik een savegame load staat daar namelijk altijd eerst zo'n Leviathan, maar als ik even naar het einde van de landingsbaan ben geweest is die ingewisseld voor de Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:39

virus.elektro

profesionele monitor sloper

die gym is leuk. maar ik wil graag wat spieren kweken, uithoudings vermogen heb ik al genoeg. ik neem aan dat je met de gewichten kan trainen maar CJ krijgt ze gewoon niet omhoog. hoe krijg je die dingen omhoog?

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Het ging al eerder over de opvolger, en dit interesseert me natuurlijk wel :) Rockstar zei dat het ditmaal buiten de VS zou gaan plaatsvinden. Mijn gok is dan ook een Londen 1969 remake in 3D;
-Buiten Europa :+
-In lijn met het "3D-iseren" van oude GTA steden
-We hebben nu '00, '80 en '90 gehad dus de jaren '60/begin '70 zouden ook wel "goed uitkomen"

En dan spelen als een soort Austin Powers :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
virus.elektro schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:52:
die gym is leuk. maar ik wil graag wat spieren kweken, uithoudings vermogen heb ik al genoeg. ik neem aan dat je met de gewichten kan trainen maar CJ krijgt ze gewoon niet omhoog. hoe krijg je die dingen omhoog?
Je gaat wel ineens naar lomp bewegen hoor, als je veel spieren krijgt. Je kan dan niet lekker meer snel rennen omdat je te lomp bent :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
leokennis schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:55:
Het ging al eerder over de opvolger, en dit interesseert me natuurlijk wel :) Rockstar zei dat het ditmaal buiten de VS zou gaan plaatsvinden. Mijn gok is dan ook een Londen 1969 remake in 3D;
-Buiten Europa :+
-In lijn met het "3D-iseren" van oude GTA steden
-We hebben nu '00, '80 en '90 gehad dus de jaren '60/begin '70 zouden ook wel "goed uitkomen"

En dan spelen als een soort Austin Powers :)
GTA Moskow (gaan geruchten over rond) :)

[ Voor 36% gewijzigd door equationunequal op 27-07-2005 19:26 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Heeft iemand ook tips voor vigilante? Ik pak nu aldoor een motor en schiet de wagens verrot, maar de motor gaat zelf ook wel kapot aan de explosies :( . En een wanted level is ook niet echt prettig...

Die barrel roll van de rijschool lukt me ook niet, ik krijg die auto nooit netjes op de grond :( .

Zijn er hier mensen die hot coffee gebruiken? Spanking daarbij is vet moeilijk :( .

Sneakers onder een duur pak van Didier Sachs roeleren trouwens :Y) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

virus.elektro schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:52:
Beginnen met lichte gewichten, en de uitleg op je scherm volgen.
Druk afwisselend op de 2 toetsen die in de uitleg genoemd worden (bij mij Rschift en Rctrl, maar dat hangt ervan af hoe jouw controls ingesteld zijn), snel afwisselen tot het balkje vol is. Dan even pauze nemen tot het balkje weer leeggelopen is en herbeginnen.
ucchan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:15:
Heeft iemand ook tips voor vigilante? Ik pak nu aldoor een motor en schiet de wagens verrot, maar de motor gaat zelf ook wel kapot aan de explosies :( . En een wanted level is ook niet echt prettig...
Neem de Hunter, tijdens de vigilantes is die bijna onverwoestbaar, of je moet heel erg lomp doen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
http://rootnet.nl/~victorio/downloads/13.jpg

Ben ik heel leuk met de Vigilante Mission bezig op een politie motor... denk ik na level 12 klaar te zijn en m'n extra armor te hebben... zie ik dit!
Gaatie door met level 13!!!! :(
Ik was al bijna dood en kogels raakten op... 1 minuut later dood dus. Na level 12 ben je toch klaar of niet!?! Meerdere mensen deze ervaring? :?

Doe voortaan eens netjes resizen :*

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 27-07-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:24:
http://rootnet.nl/~victorio/downloads/13.jpg

Ben ik heel leuk met de Vigilante Mission bezig op een politie motor... denk ik na level 12 klaar te zijn en m'n extra armor te hebben... zie ik dit!
Gaatie door met level 13!!!! :(
Ik was al bijna dood en kogels raakten op... 1 minuut later dood dus. Na level 12 ben je toch klaar of niet!?! Meerdere mensen deze ervaring? :?

Doe voortaan eens netjes resizen :*
Na level 12 heb je Vigilante gehaald voor de 100% en je hebt 150 armor, maar de Vigilante missies gaan gewoon door, net zolang als dat je er zin in hebt. Ik heb het een keer tot level 150 gedaan, krijg je ook meer dan 1 miljoen per missie voor dan. Dat verdient dan wel lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:41:
[...]

Na level 12 heb je Vigilante gehaald voor de 100% en je hebt 150 armor, maar de Vigilante missies gaan gewoon door, net zolang als dat je er zin in hebt. Ik heb het een keer tot level 150 gedaan, krijg je ook meer dan 1 miljoen per missie voor dan. Dat verdient dan wel lekker snel.
Vigilante missie zijn tog alleen bij brandweer, politie, taxi, (die hunter misgien) ofnie...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:41:
[...]

Nou ik had level 12 hegaald dus... maar m'n armor bar bleef gewoon hetzelfde... die werd niet zo lang als m'n health bar na het behalen van level 12 bij paramedic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb hem sinds gister op de Xbox. Zonder 12.000 posts te lezen:

Ik wil graag huizen kopen, zodat ik niet zover hoef te rijden. Hoe kom ik snel aan geld, 10.000-20.000??? Als ik mensen beroof krijg ik een 400 dollar, bij mijn missies is het ook niet veel. (heb er 10-15 gedaan), moet ik gewoon geduld hebben? Of zijn er betere manieren?

P.s. Gokken lijkt me ook leuk, moet ik dan wachten tot de map unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*
Heb nu weer een probleem.

Ik ben met de vliegmissies bezig in de woestijn.

Allemaal boven de 70% alleen eentje niet.
Als ik naar het filmpje kijk moet je schuin naar beneden landen als ik me niet vergis.
Als ik op de spacebar druk kan ik de missie doen, alleen er laad een andere die ik al een keer heb gedaan. (opstijgen en dan door die cirkels zo'n rondje)
Oke die doe ik dan nog een keer en haal boven de 70%, alleen nu blijft die enen openstaan.

Zo kan ik me vlieg breffet (spelfout?) toch niet halen :'(

[EDIT]

Opgelost, denk ik.
Ik kan gewoon de vliegveld op en vliegen, maar er blijft staan dat ik 1 nog niet heb op 70%

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je kan toch met de pijltjes kiezen welke opdracht je wilt vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:54:

Nou ik had level 12 hegaald dus... maar m'n armor bar bleef gewoon hetzelfde... die werd niet zo lang als m'n health bar na het behalen van level 12 bij paramedic.
Klopt, maar als je bij je stats kijkt onder Player, staat er dan dat je armor 150 is geworden, alhoewel dit meestal niet meteen verandert is als je Vigilante level 12 hebt gehaald.
PWM schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:05:

Ik wil graag huizen kopen, zodat ik niet zover hoef te rijden. Hoe kom ik snel aan geld, 10.000-20.000??? Als ik mensen beroof krijg ik een 400 dollar, bij mijn missies is het ook niet veel. (heb er 10-15 gedaan), moet ik gewoon geduld hebben? Of zijn er betere manieren?

Gokken kan je in Los Santos alleen doen met het poolen. Als je snel geld wil, kun je het beste de Firefighter missies doen. Om een firetruck te vinden hoef je alleen maar ergens een fikkie te stoken. Ambulance of Taxi missies kun je ook doen, maar daar verdien je minder mee en ze duren langer. Vigilante heeft het potentieel om vies veel geld mee te kunnen verdienen, maar dat geldt eigenlijk alleen als je een tank of een Hunter hebt. En die zijn nog niet beschikbaar in Los Santos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Drugsdealers (mannetjes met grijze trui met kap) afschieten brengt 1000$ per keer op, taxi, ambulance, firefighter en pimp missies brengen op de hogere niveau's vrij snel veel geld op.
Je hoeft geen 12.000 posts te lezen hiervoor, zie de startpost van dit topic voor een kaartje met de weg naar het "off-track betting" kantoor. Om echt serieus te gokken moet je wachten tot je naar Las Venturas kan, al kan je met een pak geluk wel een paar miljoen $ verdienen (of met een beetje pech verliezen) op de paardenraces

[ Voor 9% gewijzigd door The Bad Seed op 27-07-2005 22:28 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog in Los Santos :X maar als ik geld nodig heb (om een of andere reden) dan zoek ik altijd eerst even de drugsdealers op. Die geef je een nekschot en die hebben aardig wat geld bij. Wat ook wel helpt is de hele buurt van je maken en dan maar lekker collecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:44:
[...]

Vigilante missie zijn tog alleen bij brandweer, politie, taxi, (die hunter misgien) ofnie...???
vig·i·lan·te Audio pronunciation of "vigilante" ( P ) Pronunciation Key (vj-lnt)
n.

1. One who takes or advocates the taking of law enforcement into one's own hands.
2. A member of a vigilance committee.
;)

De vigilante missies kan je doen met een politieauto, -motor, tank of hunter. De firefighter missie doe je met de brandweerwagen, ambulance missie met de ambulance, de taxi missie met de taxi, de courier missies met freeway, bmx en faggio, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 27-07-2005 22:32 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:05:
*zucht*
Heb nu weer een probleem.

Ik ben met de vliegmissies bezig in de woestijn.

Als ik naar het filmpje kijk moet je schuin naar beneden landen als ik me niet vergis.
[...]
Zo kan ik me vlieg breffet (spelfout?) toch niet halen :'(

[EDIT]

Opgelost, denk ik.
Ik kan gewoon de vliegveld op en vliegen, maar er blijft staan dat ik 1 nog niet heb op 70%
Lezen, vriend. Die missie met dat rondje vliegen is er in twee varianten, probeer maar eens. De eerste die je moet doen is Air strip, de tweede is Air strip and Land. Dit keer moet je dus exact hetzelfde doen (vandaar dat je denkt dat je een foute keuze hebt gemaakt en je weer die Air strip moet doen) alleen nu moet je na de laatste corona ook weer veilig landen op de landingsbaan.
En ineens kon je je vliegbrevet (;)) wel halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 12:31
Reanimation schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:01:
Wie zou de Cesar Vialpando missie voor mij willen doen, dat is nou eenmaal niet mijn sterkste punt in gamen link: http://www.megaupload.com/?d=28Z3P2BT als het iemand gelukt is zou die het dan naar mijn emailadres willen sturen? [afbeelding]
Anyone? wil zo graag verder met het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 15:14
hey ik heb een performance probleem

mn specs zijn als volgt:
athlon XP 2000+ @ 2400+
512MB ram
geforce 6600 gt agp
asrock K7S8X
soundblaster live! 5.1
40 gig 2mb cache
80 gig 8mb cache

naar mijn idee zit ik zo prima aan de aanbevolen specificaties maar toch kan ik het spel niet op zijn volle glorie draaien.

als ik het spel instel op 1024 bij 768 op 32bit
en verder alles op maximaal behalve die gladmaker die je maximaal 3x kunt instellen (kan ff niet op de naam komen) dan loopt ie constant maar rond de 35 fps.
ook heeft hij heel vaak last van framedrops.

als ik het spel op 640 bij 480 op 16bit instel, en alles op low dan draait ie nauwelijks vlotter, het enige verschil is dat hij geen framedrops meer heeft, iig niet meer framedrops die onder de 30 frames duiken...

een vriend van me heeft ongeveer het zelfde systeem maar heeft dan een 2100+ @ 2100+
1024 mb ram en een geforce 4 mx 440 64mb

ik had laatst die 6600 gt gekocht om weer ff vooruit te kunnen maar als ik het nu bekijk loopt het bij hem nauwelijks slechter. hij hoeft dan wel niets met dx9 te doen maar dan nog!!! ;(

is er nou iets niet pluis met de drivers of is mn hardware (en dan specifiek mijn cpu) te bejaard om de klus te klaren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
bobje_2 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:40:

mn specs zijn als volgt:
athlon XP 2000+ @ 2400+
512MB ram
geforce 6600 gt agp
asrock K7S8X
soundblaster live! 5.1
40 gig 2mb cache
80 gig 8mb cache

naar mijn idee zit ik zo prima aan de aanbevolen specificaties maar toch kan ik het spel niet op zijn volle glorie draaien.

en verder alles op maximaal behalve die gladmaker die je maximaal 3x kunt instellen (kan ff niet op de naam komen) dan loopt ie constant maar rond de 35 fps.

als ik het spel op 640 bij 480 op 16bit instel, en alles op low dan draait ie nauwelijks vlotter, het enige verschil is dat hij geen framedrops meer heeft, iig niet meer framedrops die onder de 30 frames duiken...

een vriend van me heeft ongeveer het zelfde systeem maar heeft dan een 2100+ @ 2100+

ik had laatst die 6600 gt gekocht om weer ff vooruit te kunnen maar als ik het nu bekijk loopt het bij hem nauwelijks slechter. hij hoeft dan wel niets met dx9 te doen maar dan nog!!! ;(

is er nou iets niet pluis met de drivers of is mn hardware (en dan specifiek mijn cpu) te bejaard om de klus te klaren :?
Past misschien beter in SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reanimation schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:54:
[...]

Anyone? wil zo graag verder met het spelen..
Check je mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 12-09 15:57

chromeeh

the Gnome

bobje_2 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:40:

mn specs zijn als volgt:
athlon XP 2000+ @ 2400+
512MB ram
geforce 6600 gt agp
asrock K7S8X
soundblaster live! 5.1
40 gig 2mb cache
80 gig 8mb cache

Zet AA eens uit ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de frame limiter blijft het spel op ongeveer 30 fps lopen. Dus dat kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:31:
[...]
Wat ook wel helpt is de hele buurt van je maken en dan maar lekker collecten...
En hoe doe ik dat :?

Of krijg ik daar nog een Tutorial voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Hoe krijg je zo'n waterdodo de lucht in? Als ik de normale controls voor een vliegtuig probeer lijkt het wel alsof hij aan het water vastgeplakt zit. Hij wint gewoon geen snelheid. Hoe vlieg je met dat kloteding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1024 mb ram
Ik denk dat je daar je antwoord hebt.
Mischien kun je 512 mb van die vriend lenen om het uit te proberen.
Je bent tegenwoordig echt 1024 mb nodig met al die details en uitgerekte landschappen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat je daar je antwoord hebt.
Mischien kun je 512 mb van die vriend lenen om het uit te proberen.
Je bent tegenwoordig echt 1024 mb nodig met al die details en uitgerekte landschappen.
das gewoon onzin, 512 mb is meer dan genoeg voor GTA:SA, zet je draw distance wat minder en AA uit, resolutie niet hoger dan 1024, en het moet wel lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:55:
[...]

das gewoon onzin, 512 mb is meer dan genoeg voor GTA:SA, zet je draw distance wat minder en AA uit, resolutie niet hoger dan 1024, en het moet wel lopen..
Ehm hij wil het spel juist in z'n volle glorie spelen en dan is hij die 512mb juist wel nodig.
Dat probeerde ik dus te vertellen.
Het is idd onzin om 512mb bij te prikken als je het met jou instellingen wilt spelen maar dat maakt mijn reply geen onzin. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
odan schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:36:
[...]

hoe bedoel je eruit halen?

zorgen dat die niet meer werkt of het praten op mp3 krijgen?
op mp3 krijgen i guess :)
dat wil ik eigenlijk ook wel.
Iemand die het weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Conan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:35:
[...]

op mp3 krijgen i guess :)
dat wil ik eigenlijk ook wel.
Iemand die het weet??
Zoeken op Google doet wonderen :D
Best leuk een cd'tje met K Rose... alleen collega's vinden het wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

Acolyte schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:40:
Hoe krijg je zo'n waterdodo de lucht in? Als ik de normale controls voor een vliegtuig probeer lijkt het wel alsof hij aan het water vastgeplakt zit. Hij wint gewoon geen snelheid. Hoe vlieg je met dat kloteding? :P
Bij mij is het gewoon een kwestie van flink gas geven en dan opstijgen. Kan al vrij snel geloof ik. (dus gewoon de knop gebruiken waarmee je je vliegtuig omhoog stuurt)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Is er eigenlijk een manier om die grote helikopter te jatten in Area 69, voor de hangar met de tank? Eenmaal in de lucht word je gelijk neergehaald door een stel Hydra's. Ik dacht er misschien aan om zo snel mogelijk ergens te landen, naar een pay 'n spray rijden en dan weer naar die heli, maar volgens mij is hij al verdwenen als je terug bent.

Enne, is het normaal dat ik met de Hydra amper sneller vlieg dan bijvoorbeeld met een Shamal? Ik blijf w indrukken om m'n snelheid te behouden, maar je zou er toch veel sneller mee moeten kunnen vliegen?

[ Voor 25% gewijzigd door Steve op 28-07-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb een Laptop, 3.06 GHZ, 512 MBRAM, GeForce FX5100 Go 64 MB. Zou GTA: SA daar lekker op draaien? En zo ja, met welke instellingen, resolutie enz.?

MVG Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Steve schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:42:
Enne, is het normaal dat ik met de Hydra amper sneller vlieg dan bijvoorbeeld met een Shamal? Ik blijf w indrukken om m'n snelheid te behouden, maar je zou er toch veel sneller mee moeten kunnen vliegen?
Je moet wel met de neus wat lager vliegen om meer snelheid te maken. Alleen W is niet genoeg.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Is er eigenlijk een manier om die grote helikopter te jatten in Area 69, voor de hangar met de tank? Eenmaal in de lucht word je gelijk neergehaald door een stel Hydra's. Ik dacht er misschien aan om zo snel mogelijk ergens te landen, naar een pay 'n spray rijden en dan weer naar die heli, maar volgens mij is hij al verdwenen als je terug bent.

De Hydra is gewoon een Harrier :)
Dus je kan VTOL (vertical take off and landing) gebuiken om op te stijgen en te landen.
Als je op de grond staat en je druk op W dan staan de motoren standaard in "VTOL-modus", blijf op W rammen tot je hoog genoeg zit en dan moet je met NUMPAD 8 de richting van de stuwkracht van de moteren aanpassen, zodat die als een normale jet kan vliegen. Dan ga je een heel stuk harder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik weet dat het een Harrier is, daarom vond ik het ook al raar dat hij zo traag gaat :P.

Wel vervelend dat hij bij je air strip altijd _in_ de hangar staat, is nogal lastig verticaal opstijgen dan. Taxiën lijkt niet te lukken met de Hydra, dus opstijgen gaat niet erg vlot. Maar straks eens proberen met num-8, bedankt voor de tips :).

Blijft nog die helikopter in Area 69 over (Cargobob heet ie, denk ik). Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Steve op 28-07-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ FallenAngel
Maar echt SNEL issie nou ook weer niet te noemen, wel? Gaat imho ook niet veel vlotter dan de Learjet (geen idee hoe ie ingame heet).

In het echt is de Harrier toch best een tikkie sneller:

Harrier Top Speed: 661mph
Learet Top Speed: 525 mph

En met de neus omlaag vliegen is niet eerlijk, dan gaat ieder vliegtuig harder... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:35:
@ FallenAngel
Maar echt SNEL issie nou ook weer niet te noemen, wel? Gaat imho ook niet veel vlotter dan de Learjet (geen idee hoe ie ingame heet).

In het echt is de Harrier toch best een tikkie sneller:

Harrier Top Speed: 661mph
Learet Top Speed: 525 mph

En met de neus omlaag vliegen is niet eerlijk, dan gaat ieder vliegtuig harder... ;)
Realistisch is het niet, maar op de ingame topsnelheid is het al bijna niet haalbaar om een lock te krijgen en dan het doel te raken. Daar zal het wel mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal ook wel, maar zou wel in de trant der verwachtingen liggen dat de verschillende types vliegtuigen enigzins aan elkaar gekoppeld zouden zijn qua snelheden... Marja, wat is er nou wel echt realistisch in het spel... ;)

Blijft overigens wel dat ik het bijzonder kl*te vind om met die Harrier goed overweg te kunnen, doe mij dat maar een helicopter voor het VTOL-aspect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Steve schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:27:
Ik weet dat het een Harrier is, daarom vond ik het ook al raar dat hij zo traag gaat :P.

Wel vervelend dat hij bij je air strip altijd _in_ de hangar staat, is nogal lastig verticaal opstijgen dan. Taxiën lijkt niet te lukken met de Hydra, dus opstijgen gaat niet erg vlot. Maar straks eens proberen met num-8, bedankt voor de tips :).

Blijft nog die helikopter in Area 69 over (Cargobob heet ie, denk ik). Iemand een idee?
Num-8 ingedrukt houden totdat je aandrijving helemaal naar achter staat. Daarna pas op w drukken om naar voren te gaan. Dan kan je kiezen om de rudder te gebruiken om de landingsbaan te gebruiken of num-2 ingedrukt houden voor verticale liftoff.

Ik zal die Heli eens proberen te jatten.

[ Voor 3% gewijzigd door sdomburg op 28-07-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Cargobob in Area 69 kan ik gewoon jatten. Je moet wel een beetje mazzel hebben dat je niet door de SAM-sites afgeknald wordt, maar verder kon ik hem gewoon naar Verdant Meadows vliegen. Het enige probleem is om hem dan in de hangaar te krijgen met zoveel aandacht van de politie. Het moet volgens mij wel kunnen om de Cargobob te landen vlakbij je safehouse op Verdant Meadows, gauw naar binnen te rennen, je game te saven om de sterren kwijt te raken en dan staat je Cargobob er hopelijk nog, en kun je hem rustig in je hangaar parkeren.

En dat die Hydra niet sneller vliegt dan een Shamal zou inderdaad ook heel goed kunnen kloppen. Zowel de Harrier als een Learjet zijn namelijk vliegtuigen die vliegen in het subsone bereik en als ze allebei zo'n beetje in het hoge subsone gebied zitten, dan zijn ze toch beperkt tot een Mach getal of 0.85. Jij zit waarschijnlijk met het denkbeeld dat alle straaljagers supersoon kunnen vliegen, maar dat is dus niet altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Die cargobob staat ook af en toe op de andere 'basis'. Daar in de buurt van je sm vriendin en waar de skycrane met magneet stond. Gewoon met een andere heli er een paar keer langs vliegen en dan staat hij er soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:50:
En dat die Hydra niet sneller vliegt dan een Shamal zou inderdaad ook heel goed kunnen kloppen. Zowel de Harrier als een Learjet zijn namelijk vliegtuigen die vliegen in het subsone bereik en als ze allebei zo'n beetje in het hoge subsone gebied zitten, dan zijn ze toch beperkt tot een Mach getal of 0.85. Jij zit waarschijnlijk met het denkbeeld dat alle straaljagers supersoon kunnen vliegen, maar dat is dus niet altijd het geval.
Idd, de JSF is het enige STOVL vliegtuig dat supersoon kan vliegen :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 15:14
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:02:
Met de frame limiter blijft het spel op ongeveer 30 fps lopen. Dus dat kan het zijn.
was dat het problem maar,
die heb ik altijd uit staan en de draw distance maximaal, zet ik die op minimaal dan merk ik bijna geen verschil...
mij lijkt 1024 mb nog lang niet nodig voor dit spel en als ik zie wat het verschil is tussen max. ingesteld en min. ingesteld dan zit daar bar weinigverschil tussen.
is die XP 2000+ nou echt te traag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Nou, die SAM site is juist het probleem :+. Staat vlakbij de helikopter en ik ben al geraakt voor ik ook maar enige hoogte kan maken. Die Cargobob is nu ook niet zo wendbaar dat je de raketten makkelijk kan ontwijken. Maar eens proberen op die andere basis dan :).

Haalt zo'n Learjet trouwens ook 0,85 mach? Geluid doet volgens mij 330 m/s, dus dat zou dan 0,85*330*3,6 = 1009,8 km/u moeten zijn. Lijkt me nogal veel voor zo'n Learjet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:45:
[...]
Nou, die SAM site is juist het probleem :+. Staat vlakbij de helikopter en ik ben al geraakt voor ik ook maar enige hoogte kan maken. Die Cargobob is nu ook niet zo wendbaar dat je de raketten makkelijk kan ontwijken. Maar eens proberen op die andere basis dan :).

Haalt zo'n Learjet trouwens ook 0,85 mach? Geluid doet volgens mij 330 m/s, dus dat zou dan 0,85*330*3,6 = 1009,8 km/u moeten zijn. Lijkt me nogal veel voor zo'n Learjet?
Je moet ook rekening houden hierbij met de luchtweerstand.
Een 747 haalt ook geen .82 op een hoogte van 10000 ft.
Dat lukt pas als je hoger zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
[...]

Kan je die helicopter niet met de Sky-Crane optillen toevallig? >:)
Zou wel cool zijn! :D
Ik denk alleen niet dat je genoeg tijd hebt om te positioneren en weg te vliegen...

[ Voor 10% gewijzigd door Kwistnix op 28-07-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Haan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:08:
[...]

Bij mij is het gewoon een kwestie van flink gas geven en dan opstijgen. Kan al vrij snel geloof ik. (dus gewoon de knop gebruiken waarmee je je vliegtuig omhoog stuurt)
Hmm bij mij dus niet :/ wat doe ik dan fout? Omdat ik een nogal aparte toetsindeling heb, zal ik het houden bij de bound-name:
Accelerate en Steer up zijn de normale vliegcontrols. Daarmee krijg ik die dodo nooit de lucht in hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Nieuw filmpje: Driving school alles goud in 5 minuten!

Te downloaden van:
Rapidshare.de
The Gamers Alliance
Filefront.com

[ Voor 15% gewijzigd door Omni op 29-07-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele grap is dus dat je zo laag mogelijk blijft, in het begin in ieder geval. Het lukte mij niet echt om onder de radar te blijven, maar door zo snel mogelijk een richting op te vliegen, raak je in ieder geval wel zo snel mogelijk buiten het bereik van de SAMs.

Zoals Raven al zei, bereik je die snelheid normaal gesproken pas op cruise-hoogte, meestal zo rond de 10 km voor vliegtuigen uit de civiele luchtvaart. Daar is de temperatuur zo rond de -50 graden Celsius, en is dus de geluidsnelheid een stukje lager: a = sqrt(1.4*287*223) = 300 m/s, en natuurlijk is de luchtdichtheid minder, waardoor ook de weerstand minder is.
RadeonXT schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:02:

Te downloaden van:
Rapidshare.de
The Gamers Alliance
Filefront werkt ff niet, misschien komt er later nog een link.
Ik vond altijd dat bepaalde tests bij de driving school voornamelijk op geluk berusten (waarbij ik vooral denk aan 'the '90'), dus vind ik het extra knap dat jij alles in 1 keer haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42

Te downloaden van:
Rapidshare.de
The Gamers Alliance
Filefront werkt ff niet, misschien komt er later nog een link.
Mooi filmpje :) btw, moet je daar nou veel voor oefenen (ik deed er best lang over om alles op 100% te krijgen) of had je gewoon veel geluk ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik wil best geloven dat je dit in 5 min hebt gedaan, maar hoe kan het dan zijn dat het het ene moment donker (nacht) is en het volgende moment weer midden op de dag :?
(of heb je stiekum lopen knippen in het filmpje :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 20:59
****zucht*****
Ik kom maar nier voorbij mijn vliegbrevet. de 4e ronde, dat je ook moet landen wil maar niet lukken.
Is er iemand zo aardig om deze voor mij te halen?

Als iemand me mailt naar williamvdberg at home punt nl, dan stuur ik de savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je kan toch beter leren om te landen, je zal het later nog vaker moeten doen.. Je doet wel optijd je landingsgestel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Pendaco schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:56:
[...]

Ik wil best geloven dat je dit in 5 min hebt gedaan, maar hoe kan het dan zijn dat het het ene moment donker (nacht) is en het volgende moment weer midden op de dag :?
(of heb je stiekum lopen knippen in het filmpje :> )
totaliteit 5 minuten :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of kan je auto's die in je showroom staan niet pimpen?
En ook niet dezelfde auto's die gewoon rond rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ga je wel naar de goede garage?, dus niet de garage bij je showroom maar naar "Wheel Arc Angels" oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

End of the Line was best easy... Deed het in 1 keer 8)7
Zow, ik vond het wel een passend einde. "See you around... Officer.". Niet echt een open einde als je het mij vraagt. Ik voelde echt een moment van vreugde.
En nu weer de straat op :)

Nog een paar notes:
- Iedereen die zegt dat het spel te moeilijk is
- Iedereen die zegt dat in SanAn niet genoeg tijd is gestoken
- Iedereen die zegt dat deze game verre van perfect is
- Iedereen die zegt dat ze het volgende deel wel kunnen raden

Moet ze muil houden en een trap onder z'n kont krijgen, want:

- Ik heb het spel voor 98% met één hand gespeeld, vanwege een hersenbloeding bij mijn geboorte is mijn linkerkant verlamd geraakt. Ik kan met mijn linkerhand hooguit een pen oppakken of een toets (ctrl of esc ofzo) indrukken, maar meer ook niet.
- De aftiteling is enorm! Hoeveel mensen er wel niet aan hebben meegewerkt, hoeveel testers wel niet (moet je nagaan wat voor glitches er waren geweest zonder hen), hoeveel research er naar een waarheidsgetrouwe weergave van de 90's is gedaan, etc.
- Nee, hij is niet perfect in de zin van dat hij bugvrij is of dat hij de perfecte AI heeft of graphics maar ik heb nog nooit een game gezien die zoveel vlakken van games raakt: FPS, RTS, racing, Flightsim, trainsim, RPG, adventure.. GTA kun je niet in 1 genre stoppen, dat gaat over meerdere genres heen. Al is gangstertje spelen het hoofdthema en is de rest er omheen minder uitgebreid uitgewerkt, het ís er.
- No way esse! Je weet echt voor geen meter waar R* dit keer weer mee op de proppen gaan komen. Waarschijnlijk zijn ze er allang mee bezig ondertussen. Okok, London is geen grote kanshebber omdat er al geruchten zijn dat ze buiten de VS zoeken en de enige titel die nog niet ge3D'ed is die van London is. Maar wat daar dan allemaal in gaat komen, hoe groot, wat voor decennia, wat de gfx worden, het plot... Wacht gewoon af en gij zult zien.

Nofi, ofcourse ;)
nu de rest van de 35% nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup ik pak een auto uit de showroom, ik ga naar de pimp garage (2e eiland onder die showroom) en hij opent dan niet.
Bijna elke auto pakt hij wel, tenzij er hij wel open gaat en zegt dat deze niet te veranderen is.
Alleen auto's die al in me showroom staan (4) maar die ik gewoon op straat vind (zelfde model dus) kan ik ook niet pimpen, dan gaat de deur niet open.
En ben 1 soort auto tegen gekomen, die niet in me showroom staat en hij ook niet open in wil (lange lage auto die er een beetje uitziet als zo'n auto die kan op en naar kan :)

edit. Wheel Arc Angels?
Ik ga naar Trans fender precies onder de showroom.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Wheel Arc Angels ja ;) (weet ff niet uit me hoofd waar die zit) daar kun je bepaalde auto's uit je showroom in modden, veel meer als bij Transfender zoals spoilers, sideskirts en andere paintjobs :)

edit: gevonden, hier kun je een map vinden, de lichtblauwe is Wheel Arc Angels, en deze auto's kun je er modden:

Elegy
Flash
Jester
Stratum
Sultan
Uranus

[ Voor 79% gewijzigd door -Eraser- op 29-07-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:51:
End of the Line was best easy... Deed het in 1 keer 8)7
Zow, ik vond het wel een passend einde. "See you around... Officer.". Niet echt een open einde als je het mij vraagt. Ik voelde echt een moment van vreugde.
En nu weer de straat op :)
Vond de laatste missie ook niet echt moeilijk, ik begreep alleen niet meteen dat je met de auto onder de ladder moest gaan rijden. Ik bleef gewoon dicht achter de brandweer rijden, achteraf bleek dus dat ik nog dichterbij moest rijden :+ Lekker dan, mocht ik iedereen opnieuw neerknallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik heb gister echt zitten schuimbekken....
Had ik alle snapshots + de courrir missies in SF gehaald, ga ik naar het dichtsbij zijnde safe house,
crashed m'n game net voordat ik m'n save house binnen ga...
Zo dat moest ik ff kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:56:
[...]

De hele grap is dus dat je zo laag mogelijk blijft, in het begin in ieder geval. Het lukte mij niet echt om onder de radar te blijven, maar door zo snel mogelijk een richting op te vliegen, raak je in ieder geval wel zo snel mogelijk buiten het bereik van de SAMs.

Zoals Raven al zei, bereik je die snelheid normaal gesproken pas op cruise-hoogte, meestal zo rond de 10 km voor vliegtuigen uit de civiele luchtvaart. Daar is de temperatuur zo rond de -50 graden Celsius, en is dus de geluidsnelheid een stukje lager: a = sqrt(1.4*287*223) = 300 m/s, en natuurlijk is de luchtdichtheid minder, waardoor ook de weerstand minder is.

[...]

Ik vond altijd dat bepaalde tests bij de driving school voornamelijk op geluk berusten (waarbij ik vooral denk aan 'the '90'), dus vind ik het extra knap dat jij alles in 1 keer haalt.
Je kan natuurlijk ook gewoon de sams met een tank opblazen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Nhaixatael schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 08:48:
[...]
Je kan natuurlijk ook gewoon de sams met een tank opblazen :)
Kan dat >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 11-09 22:39

Tux

Ja het geschut kan je kapot schieten met explosieven/bazooka/tank/harrier.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:02:

Ja het geschut kan je kapot schieten met explosieven/bazooka/tank/harrier.
Dat gaan we meteen even proberen :)

/edit
Ja hoor, het werkt. Zo wordt die Cargobob stelen toch wel weer een eitje :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

chromeeh schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 08:30:
Ik heb gister echt zitten schuimbekken....
Had ik alle snapshots + de courrir missies in SF gehaald, ga ik naar het dichtsbij zijnde safe house,
crashed m'n game net voordat ik m'n save house binnen ga...
Zo dat moest ik ff kwijt :P
Had ik ook nadat ik op 2 na alle vliegparcour missies had gedaan, dan voel je je echt flink klote ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Inderdaad, ik zal nooit beweren dat ik het allemaal in 1 keer deed. Deed er een kwartier over om alles goud te halen en heb daarna geknipt :). Had natuurlijk zo kunnen knippen dat het echt leek alsof ik het achter elkaar deed, maar ik hou niet van liegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:17:
[...]

Dat gaan we meteen even proberen :)

/edit
Ja hoor, het werkt. Zo wordt die Cargobob stelen toch wel weer een eitje :)
Waarom zou je eigenlijk die cargobob willen stelen? Kan je er verder nog wat mee dan :?
Heb hem ook 1 keer al gestolen omdat de SAM sites niet aan het opletten waren oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:34:
[...]

Waarom zou je eigenlijk die cargobob willen stelen? Kan je er verder nog wat mee dan :?
Heb hem ook 1 keer al gestolen omdat de SAM sites niet aan het opletten waren oid :+
Heel misschien moet je dat nog doen met een missie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:34:

Gewoon om te kijken of het kan, je moet toch wat als je het spel al op 100% hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik heb echt iets vaags. Ik kan niet meer trainen in de sportschool, elke keer als ik binnenkom zegt ie gelijk dat ik al genoeg heb gehad voor vandaag. Het spel is op 87,17% ZONDER cheats dus daar kan het niet aan liggen. Iemand dit probleem ook? Begon bij zo'n 75%...

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
ja heb ik ook wel eens gehad, je moet gewoon een paar keer saven (dus dat je steeds 6 uur verder bent ingame) tot je weer kan trainen, dat hielp bij mij in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
-Eraser- schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:44:
ja heb ik ook wel eens gehad, je moet gewoon een paar keer saven (dus dat je steeds 6 uur verder bent ingame) tot je weer kan trainen, dat hielp bij mij in ieder geval ;)
Ja dat heb ik al wel geprobeerd, ik ben al dagen en dagen verder maar ik kan nog steeds niet trainen.

Daarnaast werken de taxi missions bij mij niet, hij zegt continu dat er geen klanten zijn en dat ik verder moet zoeken, na een half uur rondrijden was ik dat wel zat.

Zijn dit bugs misschien?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het zouden bugs kunnen zijn, maar toch vreemd dat de meeste mensen er geen last van hebben.
Misschien ff opnieuw installeren, kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

WTF vage shit...gisteren wilde GTA opeens niet meer opstarten; ik kreeg meteen zo'n error en dat je die dan wel/niet naar MS wil versturen. Ik had niks ermee gedaan; gewoon vorige keer opgeslagen en daarna niks (geen mods, nieuwe muziek, gedownloadde savegames, trainers cheats oid). Nouja, ik moest iig het gta_sa.set (oid) bestand in Mijn Documenten weghalen en toen deet 'ie het weer (grr weer alle instellingen terugzetten ;) )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

leokennis schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:55:
WTF vage shit...gisteren wilde GTA opeens niet meer opstarten; ik kreeg meteen zo'n error en dat je die dan wel/niet naar MS wil versturen. Ik had niks ermee gedaan; gewoon vorige keer opgeslagen en daarna niks (geen mods, nieuwe muziek, gedownloadde savegames, trainers cheats oid). Nouja, ik moest iig het gta_sa.set (oid) bestand in Mijn Documenten weghalen en toen deet 'ie het weer (grr weer alle instellingen terugzetten ;) )
Heb ik idd ook af en toe. Daarom heb ik nadat ik mijn instellingen goed heb gezet effe een kopie van gta_sa.set gemaakt en ergens anders neergezet :P. Dan hoef ik alleen het .set bestandje uit de gta dir te gooien en op te starten. Daarna het bewaarde .set bestandje weer terug naar de dir verplaatsen en hij werkt weer :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Domus schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:50:
[...]

Ja dat heb ik al wel geprobeerd, ik ben al dagen en dagen verder maar ik kan nog steeds niet trainen.

Daarnaast werken de taxi missions bij mij niet, hij zegt continu dat er geen klanten zijn en dat ik verder moet zoeken, na een half uur rondrijden was ik dat wel zat.

Zijn dit bugs misschien?
Van beide problemen weet ik dat ze in bugvorm komen (:P)

Wat de oorzaak en of het te fixen is weet ik niet meer, dat moet je zelf ff zoeken. Maar de taxi kwam volgens mij omdat je de vliegschool dan hebt gedaan. Klopt dit in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Benotti schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:55:
[...]

Wat de oorzaak en of het te fixen is weet ik niet meer, dat moet je zelf ff zoeken. Maar de taxi kwam volgens mij omdat je de vliegschool dan hebt gedaan. Klopt dit in jouw geval?
Ja dat klopt..alles goud om de apache te krijgen. Maar kan hem dus nu niet uitspelen? Zou lekker ruk zijn. Zit nu op 92%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Domus schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:19:
[...]

Ja dat klopt..alles goud om de apache te krijgen. Maar kan hem dus nu niet uitspelen? Zou lekker ruk zijn. Zit nu op 92%
Bij mij niet. Ik heb bij de vliegschool ook alles goud, maar taxi spelen gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 18:28
Benotti schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:55:
[...]

Is er al een oplossing voor de taxi bug gevonden zonder opnieuw te moeten beginnen? Baal ervan, heb het al een heel eind (meer dan 90%) uitgespeeld maar kan de taxi missies dus niet doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook met me eerste character. Met mijn nieuwe character heb ik dus meteen die 50 taxi missie's gedaan.

Maar ik snap dat sommige mensen graag niet opnieuw willen beginnen. Sorry ik heb geen idee waarom dat gebeurt. Vast een bug in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
2_05 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:33:
[...]

Is er al een oplossing voor de taxi bug gevonden zonder opnieuw te moeten beginnen? Baal ervan, heb het al een heel eind (meer dan 90%) uitgespeeld maar kan de taxi missies dus niet doen :S
Die is er niet, zal wel met een patch komen, als die nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Voor zover ik weet ben je nu dus gewoon screwed, zeer vervelend :( (zelf geen last van gehad gelukkig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb een klein probleempje.

Wanneer ik de missie 'Beat Down on B-Dup' ga afronden dan crasht het spel.
Ik heb Glenn park overgenomen en de bewakers neergeschoten, maar er staat dan een onzichtbare auto met alleen de wielen geparkeerd. En echt stil staat die niet, het glijd een beetje.
Nadat ik met B-Dup gesproken heb staat die "auto" klaar voor de deur zodat je er mee kan rijden en dan crasht het spel.

De onzichtbare auto ben ik ook al twee keer tegen gekomen op weg, je kunt er doorheen lopen, maar instappen laat de boel crashen.

Ik heb wel wat gemod aan het spel om het mooier eruit te laten zien, maar kan niet herinnerren dat ik iets vergeten ben. En codes/cheats heb ik door het hele spel nog niet gebruikt.

Welke auto wordt gebruikt die bij mij onzichtbaar is? Misschien dat ik het kan herstellen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mystic_Jack schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:00:
..
Welke auto wordt gebruikt die bij mij onzichtbaar is? Misschien dat ik het kan herstellen.
Ik heb geen idee welke auto er bij die missie gebruikt wordt maar je savegame bewaren en het spel een keer verwijderen en weer installeren is ook een optie als je dingen gemod hebt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Mystic_Jack schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:00:

Wanneer ik de missie 'Beat Down on B-Dup' ga afronden dan crasht het spel.
Ik heb Glenn park overgenomen en de bewakers neergeschoten, maar er staat dan een onzichtbare auto met alleen de wielen geparkeerd. En echt stil staat die niet, het glijd een beetje.
Nadat ik met B-Dup gesproken heb staat die "auto" klaar voor de deur zodat je er mee kan rijden en dan crasht het spel.

De onzichtbare auto ben ik ook al twee keer tegen gekomen op weg, je kunt er doorheen lopen, maar instappen laat de boel crashen.

Ik heb wel wat gemod aan het spel om het mooier eruit te laten zien, maar kan niet herinnerren dat ik iets vergeten ben. En codes/cheats heb ik door het hele spel nog niet gebruikt.

dat is de honda NSX (in het echt dan)
ik zal ff zoeken hoe hij ingame heet

spoiler:
"sweet" stapt er aan het eind van de missie in samen met "bear"
ze rijden dan weg en dan is je missie completed. je hoeft er zelf dus niet in te stappen.
lastige missie trouwens, vooral omdat sweet vaak in het beeld gaat staan . of in line of fire :(

edit: het is de "infernus"

en die staat hier

[ Voor 110% gewijzigd door GIAS op 31-07-2005 01:11 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Moet je eigenlijk alle hoods overgenomen hebben voor de 100% completion? M'n percentage gaat nooit omhoog als ik een hood overneem. Is er (behalve de centen) dan nog een beloning als je alle hoods overgenomen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
GIAS schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:04:
[...]

dat is de honda NSX (in het echt dan)
ik zal ff zoeken hoe hij ingame heet

spoiler:
"sweet" stapt er aan het eind van de missie in samen met "bear"
ze rijden dan weg en dan is je missie completed. je hoeft er zelf dus niet in te stappen.
lastige missie trouwens, vooral omdat sweet vaak in het beeld gaat staan . of in line of fire :(

edit: het is de "infernus"

en die staat hier
Aha, de Infernus. Die had ik niet daar verwacht. :)

Bedankt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Steve schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:53:
Moet je eigenlijk alle hoods overgenomen hebben voor de 100% completion? M'n percentage gaat nooit omhoog als ik een hood overneem. Is er (behalve de centen) dan nog een beloning als je alle hoods overgenomen hebt?
Het staat ook niet op de 100% checklist in de walkthrough. Dus zal wel niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
ik heb nu ook alle hoods overgenomen, nu wordt ik tenminste niet meer aangevallen (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:40
Ik heb een probleemje.. ben nu bij "breaking the bank at calligula's". Als ik echter op het punt ben dat de 2 generatoren opgeblazen moeten worden door middel van die remote-bommen (satchel) kan ik deze niet oppakken. Is een keer wel gelukt maar vervolgens kon ik, iet sverder in deze missie, mijn parachute niet oppakken of van van het casino af te jumpen. bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

T7D_Sneezy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:09:
ik heb nu ook alle hoods overgenomen, nu wordt ik tenminste niet meer aangevallen (denk ik)
Had ik ook, maar nu moet ik met een missie van Sweet weer wat gebieden veroveren, en dat zijn gebieden die ik eerst al had. Nu zijn dus 4 van mijn territoria weer Ballas' eigendom geworden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
nilsx schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:45:
Ik heb een probleemje.. ben nu bij "breaking the bank at calligula's". Als ik echter op het punt ben dat de 2 generatoren opgeblazen moeten worden door middel van die remote-bommen (satchel) kan ik deze niet oppakken. Is een keer wel gelukt maar vervolgens kon ik, iet sverder in deze missie, mijn parachute niet oppakken of van van het casino af te jumpen. bekend probleem?
Heb ik ook last van gehad, maar de oplossing is door de Tab toets te gebruiken om ze op te pakken.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.