Toon posts:

[XP] Windows Installer komt steeds terug voor photogallery*

Pagina: 1
Acties:
  • 3.653 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart start ook windows installer automatisch, hij wil dan photogallery installeren.
Hij geeft dan aan dat ik de cd van photogallery moet nemen om het te installeren, echter deze heb ik niet...
Uiteindelijk..na een paar keer op cancel klikken is het weg..

Hier een image om het een en ander te verduidelijken..

Weet iemand een oplossing om het definitief weg te krijgen??

BVD

Kevin

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 08:36

Hmail

Doet ook maar wat.

Heb je niets geïnstalleerd? Photogallery misschien, probeer dat eens te verwijderen.
Kijk in ieder geval eens met msconfig wat je pc allemaal opstart, en vink het nodige uit.

Overigens werkt het plaatje niet, dus echt veel verduidelijkt dat niet ;)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet heb ik niks van photogallery ofzo geïnstalleerd...Mischien dat het wel op de machine staat, maar dan is het in ieder geval nerges terug te vinden, bij msconfig staat niks bijzonders...bij configuratiescherm software staat niks bijzonders...

Overigens werkt het plaatje hier wel...

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 22:34
het plaatje werkt hier ook niet.

anders voer eens een zoek opdracht uit op de pc. laat eens zoeken op photogallery, mss dat je ergens een uninstall kan vinden van photogallery

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
De Microsoft Installer loged altijd veel.
In zowel event log als log bestanden in de temp folder.

Hier kan je vast meer informatie uit halen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het reageren mensen...heb het probleem inmiddels opgelost...het was een stukje hp software wat niet correct was geinstalleerd...na het opnieuw installeren van men printersoftware..was het probleem weg... :?
Pagina: 1