Toon posts:

Windows XP Prof SP2 en mijn Daemon Tools doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer een clean install gedaan van Windows XP Professional SP2. Hierop heb ik ook Daemon Tools geinstalleerd. Maar deze Daemon Tools werkt niet correct. Het programma herkent wel de images die ik inlees en deze start hij ook op. Maar ga ik bijv. een spel installeren, dan begint hij in eerste instantie, maar al snel geeft ie een foutmelding dat hij een bepaalde file niet vanaf het medium kan kopieren.

Ik heb alle Windows Updates geinstalleerd. Het kan ook niet aan de bestanden liggen, want deze staan op een externe hd en die heb ik in een andere computer geplugd (Windows XP Professional zonder SP) en hier leest Daemon Tools deze wel probleemloos uit. Ik krijg dus het vermoeden dat het iets met SP2 te maken heeft, alhoewel Daemon zegt dit wel te ondersteunen en ook Microsoft maakt hier geen melding van.

Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand een oplossing, dan hoor ik dat graag!

PS. Andere programma's als Alcohol 120% en Virtual CD geven dezelfde problemen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 15:22 ]

Verwijderd

Heb je wel de laatste versie van Daemon Tools die compatible is met SP2?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb v3.47. Dit is de laatste versie die op hun website staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden, maar geen idee wat de oorzaak was. Het probleem was de externe HD via USB. Toen ik deze had ingebouwd deed alles het wel weer. Waarom ie dit doet, weet ik niet, maar nu werkt ie iig. _/-\o_

Verwijderd

komt mogelijk door drive letter die wordt toegekend(weet ik wel zeker btw), je probleem is gelukkig opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 00:21 ]