Toon posts:

12Move ADSL 8/1mbit abbo voor 39,95p.mnd

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: 12move
Op de website van 12move kwam ik een zeer interresant ADSL abbonement tegen. Het gaat om het 8mbit download, 1mbit upload abbonement voor een prijs van slechts 39,95per maand. 12Move adverteerd op haar website (http://www.12move.nl/producten/adsl/default.asp) met het volgende:

Bij dit ADSL-abonnement8064/1024 Kbit/s snelheid Geen datalimiet (F.U.P.)
Gratis Ethernet modem t.w.v. € 69,- *
Geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95 *
Onbeperkt toegang tot internet
Telefonisch bereikbaar tijdens het internetten
Makkelijk te installeren middels het
Doe-Het-Zelf Installatiepakket
Overal ter wereld je e-mail lezen via Webmail
En nog meer...€ 39,95 per maand
Nu de eerste maand slechts€ 8,-

Nog sneller op internet met 12move ADSL
Stap nu over op 12move ADSL! U ontvangt een Ethernet/USB Combo modem t.w.v. € 69,- gratis en betaalt géén aansluitkosten t.w.v. € 74,95!
Daarbij is het volgende standaard bij elke abonnement inbegrepen:
5 e-mailboxen van 50 MB
25 e-mailadressen
Een eigen homepage van 50 MB
Over ter wereld uw e-mail checken
Gratis 10 SMS'jes per dag versturen vanaf uw computer

Géén datalimiet
Met het nieuw 12move ADSL is er geen datalimiet. U kunt dus onbeperkt films, spelletjes, muziek en foto's downloaden en versturen. Zo maakt u optimaal gebruik van e-mail en internet.

Netwerk
Als het eigen netwerk van 12move in uw omgeveing nog niet beschikbaar is, dan kunt u kiezen voor een vergelijkbaar 12move ADSL-abonnement via het netwerk van KPN (met gratis modem t.w.v. € 69,- en géén datalimiet).
Klik hier voor de beschikbaarheid.
Naar boven

Waar op te letten?
Stapt u over op een voordelig 12move ADSL-abonnement? Wij zorgen ervoor dat dit voor u zonder hinder verloopt. U dient echter met een aantal zaken rekening te houden alvorens u kunt overstappen:

Afspraak is afspraak. U hebt een overeenkomst gesloten met uw huidige provider. Ga daarom na wanneer uw abonnement afloopt en met welke opzeggingstermijn u uw abonnement dient op te zeggen.
Wilt u overstappen op 12move ADSL? U kunt zelf aangeven wanneer u wilt overstappen. Geef bij de overstap aan wanneer u wilt overstappen. Houdt u bij het selecteren van een wensdatum rekening met de opzegtermijn bij uw huidige provider. Zo voorkomt u dat u voor een langere periode dubbel abonnementsgeld betaalt. 12move heeft 2 weken nodig om uw gegevens te verwerken. Wensdata eerder dan 2 weken kan 12move daarom niet accepteren.
Hebt u bovenstaande gegevens bij de hand? Overstappen op 12move ADSL is nu heel eenvoudig!

Let op: De meeste ADSL-abonnementen kunnen worden opgezegd tegen het einde van de contractsperiode (1 of 2 jaar) met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal 1 maand. Bij niet opzeggen wordt het abonnement automatisch met dezelfde contractsperiode (1 of 2 jaar) verlengd.
Naar boven

Hoe stapt u over?
Overstappen is heel eenvoudig. 12move helpt u bij het overstappen van uw huidige ADSL-abonnement op een voordelig 12move ADSL-abonnement. U hoeft enkel onderstaande stappen te volgen.
Stap 1
Doe hier hier de postcodecheck om te controleren of 12move ADSL op uw adres beschikbaar is. Als 12move ADSL voor u beschikbaar is kunt u verder gaan met de volgende stappen.
Stap 2
U kunt een 12move ADSL-abonnement aanvragen en in het besteltraject aangeven per wanneer u wilt overstappen (Let op: houd u rekening met de opzegtermijn van uw huidige ADSL-abonnement)
Stap 3
U dient uw huidige ADSL-abonnement op te zeggen bij uw internet provider.

Heeft iemand al ervaring met deze provider? Ik kan er weinig van vinden op het forum. Op dit moment heb ik zelf namelijk een 8mbit abbonement van Demon, maar deze kost 65,00 per maand. Ik zit te twijvelen om over te stappen naar deze provider, dit scheeld namelijk 25,00 per maand voor in princiepe hetzelfde abbonement! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Geen matches
ADSL2+ providers kunne 3 dubbele snelheid leveren (in theorie) voor ongeveer evenveel in de maand. Waarom dan nog adsl nemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Heeft iemand al ervaring met deze provider? Ik kan er weinig van vinden op het forum. Op dit moment heb ik zelf namelijk een 8mbit abbonement van Demon, maar deze kost 65,00 per maand. Ik zit te twijvelen om over te stappen naar deze provider, dit scheeld namelijk 25,00 per maand voor in princiepe hetzelfde abbonement!
Vergelijk de webpagina van 12move eens met die van Tiscali. Dan weet je welk DSL netwerk ook gelijk.
Magnoon schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:26:
ADSL2+ providers kunne 3 dubbele snelheid leveren (in theorie) voor ongeveer evenveel in de maand. Waarom dan nog adsl nemen? :)
Er zijn inderdaad nu introductie aanbiedingen voor een wide-open (maximaal 24Mbps) verbinding met ADSL2+ voor hetzelfde bedrag. Zal vast niet eeuwig die prijs blijven natuurlijk ;)

Op 't zelfde netwerk (Tiscali/BaByXL) zou je voor 39.95 ook bij TweakDSL (Tis-DSL product) kunnen inschrijven voor deze aanbieding....

[ Voor 40% gewijzigd door bjck op 16-07-2005 17:07 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41

Gaitman

The Real One

bjck schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:04:
[...]
Vergelijk de webpagina van 12move eens met die van Tiscali. Dan weet je welk DSL netwerk ook gelijk.
[...]
12move en Tiscali zijn beide BabyXL
Er zijn inderdaad nu introductie aanbiedingen voor een wide-open (maximaal 24Mbps) verbinding met ADSL2+ voor hetzelfde bedrag. Zal vast niet eeuwig die prijs blijven natuurlijk ;)

Op 't zelfde netwerk (Tiscali/BaByXL) zou je voor 39.95 ook bij TweakDSL (Tis-DSL product) kunnen inschrijven voor deze aanbieding....
Ik heb op internet gelezen dat sommige ADSL2+ providers deze prijs gewoon blijven handhaven na het eerste jaar. Dus dit lijkt me wel degelijk interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 10:38
Geen matches
Lijkt me logisch dat de ADSL2 abbo`s zo goedkoop blijven. Als dit niet zo is stap je na een jaar toch gewoon over op een ander abbo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41

Gaitman

The Real One

Geen matches
FicoF schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:17:
Als dit niet zo is stap je na een jaar toch gewoon over op een ander abbo. >:)
Dat is ook weer waar. Met als enig nadeel dat je dan een download van max. 24 Mbps gewend bent. :(
Pagina: 1