Het gaat om het volgende systeem:
Compaq proliant ML350
1 x P3 slot1 1.65 volt 933Mhz
1x P3 socket 370 1.75 volt 933Mhz in een Iwill slocket2
512Mb geheugen
Standaard compaq mobo met onboard video
Antec Truepower 550Watt
2x WD 200Gb ata hardeschijf
1x Maxtor 80Gb ata hardeschijf
Sinds ik de tweede processor(de socket370 op de Iwill slocket2) erbij heb geplaatst crasht het systeem als de tweede processor hevig word belast(torrentje starten). Het systeem valt gewoon uit zonder een foutmelding en start dan weer vanzelf op. Ik heb al met de jumpertjes op de slocket gespeelt maar niks werkt, hij blijft uitvallen. De voeding is vervangen van een Liteon naar de Antec.
Ik heb de vrm's ook al eens omgewisseld.
Als processor 1 in z'n eentje draaid dan gaat alles goed en als processor 2 in z'n eentje draaid dan crasht hij nog steeds
. Bois update heb ik ook al gedaan maar dat werkt ook niet.
Iemand enig idee?
Compaq proliant ML350
1 x P3 slot1 1.65 volt 933Mhz
1x P3 socket 370 1.75 volt 933Mhz in een Iwill slocket2
512Mb geheugen
Standaard compaq mobo met onboard video
Antec Truepower 550Watt
2x WD 200Gb ata hardeschijf
1x Maxtor 80Gb ata hardeschijf
Sinds ik de tweede processor(de socket370 op de Iwill slocket2) erbij heb geplaatst crasht het systeem als de tweede processor hevig word belast(torrentje starten). Het systeem valt gewoon uit zonder een foutmelding en start dan weer vanzelf op. Ik heb al met de jumpertjes op de slocket gespeelt maar niks werkt, hij blijft uitvallen. De voeding is vervangen van een Liteon naar de Antec.
Ik heb de vrm's ook al eens omgewisseld.
Als processor 1 in z'n eentje draaid dan gaat alles goed en als processor 2 in z'n eentje draaid dan crasht hij nog steeds
Iemand enig idee?