*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Update BF
run een memtest kijk of er iets fout is aan je geheugen
Format C

hoe stel je in dat je daar je virtueel geheugen ziet ???
Format C
[ Voor 25% gewijzigd door ZandBak op 16-07-2005 12:52 . Reden: zelf ook een vraagje ^^ ]
1337
MakkieZandBak schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:51:
Update BF
Format C![]()
![]()
Ga naar taakbeheer -> tabblad Beeld -> Kolommen selecteren -> Zet een vinkje bij "Grootte van virtueel geheugen" -> Klik op OK -> Veel plezier
Verwijderd
Ik weet niet of je al die aplicaties heb draaien terwijl je Battlefield 2 speeld ?
Dan kan ik me voorstellen dat als je bv. op een grote map met 64 man aanlogt je lag zal krijgen
Ik zie het zo:
Windows XP: minimaal 150 max 240 MB
Battlefield 2: minimaal 530MB als je niks doet met 16 personen 675MB !!!! ->
groter dus nog meer lijkt me
Die 50MB die je dan overhoud ben je zeker kwijt aan al die achtergrond dingen die je hebt draaien
Dan kan ik me voorstellen dat als je bv. op een grote map met 64 man aanlogt je lag zal krijgen
Ik zie het zo:
Windows XP: minimaal 150 max 240 MB
Battlefield 2: minimaal 530MB als je niks doet met 16 personen 675MB !!!! ->
groter dus nog meer lijkt me
Die 50MB die je dan overhoud ben je zeker kwijt aan al die achtergrond dingen die je hebt draaien
Ik zet nog even het OS In je topic titel 
Verder - als ik je VM grootte op tel kom ik al grofweg op 300 mb, nu is de kans nog groot dat er door je filecache ook iets gebruikt wordt
Verder - als ik je VM grootte op tel kom ik al grofweg op 300 mb, nu is de kans nog groot dat er door je filecache ook iets gebruikt wordt
Waarom zet je dan niet Firefox en Azureus (Java!) uit als je gaat gamen? Die nemen samen al meer dan 100mb!
Rail Away!
Hey Stijn man
Leef jij ook nog 
Probeer anders ff je hele run in de registry leeg te kieperen (wel ff backuppen) en dan nog eens BF spelen. Daarna afsluiten en kijken of je hetzelfde probleem blijft houden. 1 gig aan ram zou genoeg moeten zijn lijkt me.
Probeer anders ff je hele run in de registry leeg te kieperen (wel ff backuppen) en dan nog eens BF spelen. Daarna afsluiten en kijken of je hetzelfde probleem blijft houden. 1 gig aan ram zou genoeg moeten zijn lijkt me.
Verwijderd
het ligt aan azureus en FF. die zuipen veel geheugen op.
bovendien, op hoeveel staat je virtual memory ?
bovendien, op hoeveel staat je virtual memory ?
bf2 pakt 600 mb geheugen PLUS nog eens 750 mb virtueel geheugen
like WTF ?
like WTF ?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Pagina: 1