[XP] Server Busy icm WMP10

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Situatieschets:
Één computer waarop die ik gebruik en 1 server in netwerk. Servertje bevat mijn MP3's en is vooral een jukebox en benader ik via mijn werkbak of laptop.

Probleem:
Sinds enige tijd krijg ik bij een eerste zoekopdracht in Windows Media Player 10 de volgende melding:
This action cannot be completed because the "Windows Meda Player" program is not responding. Choose "Switch To" and correct the problem.
Ik heb dan de optie om retry te klikken of 'switch to'. Beiden hebben geen uitwerking maar wanneer WMP 'uitgezocht' is kan ik gewoon retry klikken en verdwijnt de 'Server Busy' melding.

Ik heb getwijfeld waar ik deze zou moeten posten, in SA of hier. Maar het is toch echt een melding van Windows zelf. Ik heb zitten zoeken via Google en Microsoft maar hoewel ik meer mensen tegenkom zie ik geen oplossing of echte oorzaak.

Ik had een tooltje gebruikt wat TCPIP.SYS aanpast zodat je XPSP2 meer connecties aan kan maar die staat nu geloof ik weer helemaal standaard. Op de server draait Windows 2003 Standard Edition.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vermoedelijk communiceert WMP via DDE met een ander programma (Internet Explrer misschien) - kans is dus dat die niet lekker werkt. Zou dat kunnen? :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Voor de database...

Ben er denk ik uit, ligt volgens mij aan de Logitech SetPoint 2.22 software. Die probeert volgens mij data van WMP te plukken om bijvoorbeeld de titel te laten zien op mijn diNovo mediapad. Heb nu SetPoint uitgegooid en het probleem niet meer. En vervolgens even een lief mailtje gestuurd naar Logitech of ze misschien die suffe error kunnen onderdrukken omdat ie irritant is :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn