héhé inderdaad de service van archos is wel snel het blijkt dat het er nog geen 14 dagen heeft over gedaan om men defecte archos te vervangen door een nieuwe. Hehe gelukkig want hij was al ene beetje beschadigd en ik had al een paar defecte clusters wel spijtig van die spelletjes dat ik er voor had gekocht want die zijn gebonden aan een bepaald apparaat tenzij iemand me daarmee kan helpen
Zou je misschien iets uit de volgende selectie willen gebruiken in je post? Misschien dat je dan wat meer reakties krijgt...
selectie: ,.:;!?
selectie: ,.:;!?
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Vermoedelijk hoort de reactie hier, maar het topic is op slot omdat de er een x-aantal posts is bereikt 
Het Archos Gmini400 topic deel 2
Ah, dit is het nieuwe topic:
Het Archos Gmini400 topic deel 3
Het Archos Gmini400 topic deel 2
Ah, dit is het nieuwe topic:
Het Archos Gmini400 topic deel 3
[ Voor 23% gewijzigd door Motrax op 16-07-2005 12:13 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ja, die post hoort daar thuis, typisch geval van het verkeerde knopje
Oke moet kunnen 
probeer het daar nog eens
probeer het daar nog eens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()