Toon posts:

Splinter cell

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu al weer bijna 2 weken Splinter Cell en ik moet zeggen het is gewoon een goed en leuk spel en als je dit spel op de PC of PS2 al goed vind, dan vind je dit spel ook tof.

Natuurlijk is de besturing ingewikkeld volgens vele,maar dat is een kwestie van wenen, net zo als ik gisteren Rainbow six 3 even weer ging spelen. Wist niet meer hoe ik een deur moest openen en was zo nu en dan de weg kwijt in de besturing, maar na een uurtje zit je er aardig in en dat is ook zo met Splinter Cell.

Schieten moet zo nu en dan en dan zonder licens to Kill ,maar gewoon verdoven of van achteren pakken en neer tikken. dus die gasten die het steeds hebben dat je niet genoeg tijd hebben om te schieten etc, spelen het spel als een shooter en niet als sluip en hide game. level 2 en 3 zijn echt cool en super om mee te spelen. Het grappige is dat je soms op het verkeerde been word gezet. De levels zijn zoals 3 erg lang en geven veel uren speel plezier.

Het spel is naar mijn mening goed en verdient naar mijn mening een 7,5 ipv een gemiddelde 5,5 zoals vele bladen en site's beweren vaak het zelfde en vraag me dan ook af of men het spel wel gespeeld hebben of het gewoon 10 minuten geprobeerd hebben. Mocht je al een liefhebber zijn van splinter Cell en je een DS kopen dit spel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verkeerde knop gedrukt ofzo? :P
Kan wel in het DS topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ahhh nu zie ik het : het gaat over een DS spel.
daar kwam ik aan het einde pas achter.

kan je dat voortaan niet in de topic titel zetten :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Dit topic is gesloten.