Toon posts:

[Radeon 9500Pro] Problemen met drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al enige tijd heb ik problemen met drivers van ATI als ik deze heb geinstalleerd begint de ellende ik start windows op en krijg vervolgens geen beeld meer na het inlogscherm en krijg dan de volgende melding te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img328.imageshack.us/img328/3919/pict07891nt.jpg
het lijkt er op dat ik sinds de catalyst 4 serie hier vaak problemen mee heb, als ik de WindowsXP drivers installeer vanaf de WindowsUpdate site werkt hij gewoon..

nu word er beschreven dat het iets met de hardware op je videokaart te maken heeft.

is mijn videoplankje nu kapot? of heb ik gewoon de (oude) drivers hiervoor nodig en geen nieuwe catalyst serie?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 09:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
*subtiele schop*

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 10:19 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:45
Probeer eens de drivers te deinstalleren (volledig), voordat je nieuwe installeert?De nieuwe Catalystdrivers werken wel goed met mijn 9500pro.

Verwijderd

kan je doen met driver-cleaner [url]http://http://www.tweakers.net/meuktracker/product/85081[/url]
Veel succes

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09
Kan ook liggen aan (de combinatie met) verkeerde AGP GART drivers. Ik had dit ook toen ik mijn nieuwe moederbord in gebruik nam.

• Teun_2
Dat heb je normaal gezien enkel als je van mobo wisselt zonder format, maar proberen kost niets, zoek dus eens nieuwe drivers en bios voor je mobo.

• Initial G
Zoutvat schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:53:
Dat heb je normaal gezien enkel als je van mobo wisselt zonder format, maar proberen kost niets, zoek dus eens nieuwe drivers en bios voor je mobo.
nee, want ik had een clean install. Het bleek vaker voor te komen in combinatie met radeon 9500/9700, gewoon een bug dus.

• Teun_2
Hoe heb je het dan opgelost? Andere (welke?) drivers geinstalleerd ofzo?

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 14:45
Heb een Radeon 9500pro/9700, de nieuwste Catalist drivers werken hier probleemloos.

• Initial G
Zoutvat schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:42:
Hoe heb je het dan opgelost? Andere (welke?) drivers geinstalleerd ofzo?
Ik heb de laatste hyperion drivers geinstalleerd, maar dan zonder de AGP driver, die komt dan van XP ofzo. Het is al vrij1 lang geleden, ben al lang blij dat de boel nu stabiel draait.

Verwijderd

Topicstarter
Het is telkens bij als ik de drivers van ATI gebruik dat ik er last van heb, na een schone format ook :) soms zie ik dan een zwart scherm en word er gereboot zie ik de Post van me bios met kleine horizontale streepjes voor me,. ik heb het idee dat die videokaart al vanaf t begin een beetje brak is en ik weet dat er mensen zijn die ook hun videokaart bij Mycom hebben gehad met degelijke problemen, de doos was geloof ik ook niet verzegeld meer, inmiddels is de kaart al een jaar of twee oud maar heb de laatste tijd een beetje opgelet sinds serie 5 dus een beetje :) maar wil wel graag de nieuwe drivers in gebruik nemen
Pagina: 1