To pivot or not to pivot?

Pagina: 1
Acties:

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
LS,

Schitterend die samsung 173P die hier nu naast mn 19"CRT staat.
Ik wil gelijk een tweede TFT ernaast ipv die CRT, rustig enz enz, maar daar gaat dit topic niet over.

Ik houd van instellingmogelijkheden, en ook qua hoogte en zo.
Prijs technisch vind ik de 913N erg goed eruit zien. Maar dan wel de pivot uitvoering omdat je dan oa de hoogte kan verstellen, wat bij de non pivot niet kan.
En hier zit m de kneep.
Ik heb de pivotsoftware van samsung geinstalleerd en gebruik het lustig (CTRL+Shift+0 of 9), kantelen voor tekstverwerken en normaal voor een gamepje.
Mijn tweede monitor is bedoeld om normaal te blijven staan, terwijl de 17"ernaast in pivot stand moet zorgen voor een idela werkomgeving.
Kan dit?
Of zou de 19"automatisch meedraaien als ik de 17" in Pivotstand wil zetten?
Zo ja, is de 913N zonder pivotmogelijkheid voldoende of zou de software bij elke (samsung) monitor het beeld een kwartslag draaien?
iemand ervaring?

Gr.
S

• larry laffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-12-2021
Hoe het met die sneltoetsen zit weet ik niet maar als je het met via rechtermuisknop dan bij het betreffende scherm de weergavestand aanpast blijft de andere gewoon staan. (Net even geprobeerd bij m'n 193, het beeld van m'n CRT bleef staan) (Kan die sneltoetsen even niet testen, ik heb pivotpro er afgegooid, omdat ik het via de driver van m'n grafische kaart doe) Ik dacht namelijk dat als ik dat erafgooi het zou schelen in opstarttijd, wat overigens niet zo is, het is magicbright die er zo lang over doet.

/edit Ik had je post niet goed gelezen, dit wist je zelf ook al, maar ik zie niet in waarom je het niet per beeldscherm zou kunnen instellen.

[ Voor 15% gewijzigd door larry laffer op 16-07-2005 13:26 ]

• Silent7
Inderdaad levert de combi crt tft geen probleem op.
Ik kan pivot niet instellen via de graka, moet vie pivotpro.
Daarom ben ik dus zo benieuwd wat er gebeurd als er twee samsung tft's aangesloten zijn, hoe weet die pivotpro dan datik de 19"op normaal wll laten staan. (sorry voor het verwarrende sneltoetsen aanhalen);

• Silent7
Goed omdat niemand het blijkt te weten zal ik het dan zelf maar even duidelijk maken hoe het zit.
Net is nl mn tweede tft binnengekomen, hetzelfde type dus ik was benieuwd wat er zou gebeuren.
Welnu, PivotPro werkt alleen op het scherm dat bij "display Properties" --> Settings aangemerkt staat als de "primary monitor".
Even switchen betekend dus dat je de twee monitoren in Pivot kan zetten.
Prachtig hoor.

MZZL

S