Wegens een storing bij Marcelloz vandaag de backup stats van kompjoefreak ! weer genoeg te vertellen dus daar gaan we:
De mijlpalers van van daag zijn jeroen, Gronik, [DPC]_Fokschaap, www.onweer-online.nl en www.onweer-online.nl/Resheina allemaal gefeliciteerd natuurlijk !
op gemerkt moet worden dat www.onweer-online.nl/Resheina ook een nieuw lid is dus daar geld ook meteen een warm hartelijk welkom (sterkte bij die lelijke vent in het team
)
\Leuk om te zien dat de hele top 30 DPC van plek is verwisseld, en er wel 10 mensen in aanmerking komen voor de titel flusher van de dag, om die reden ga ik niemand kiezen, jullie mogen allemaal een FvdD aanwijzen en we tellen vanavond wel wie de meeste stemmen heeft
* Pim. gaat weekend ouden
De mijlpalers van van daag zijn jeroen, Gronik, [DPC]_Fokschaap, www.onweer-online.nl en www.onweer-online.nl/Resheina allemaal gefeliciteerd natuurlijk !
op gemerkt moet worden dat www.onweer-online.nl/Resheina ook een nieuw lid is dus daar geld ook meteen een warm hartelijk welkom (sterkte bij die lelijke vent in het team
\Leuk om te zien dat de hele top 30 DPC van plek is verwisseld, en er wel 10 mensen in aanmerking komen voor de titel flusher van de dag, om die reden ga ik niemand kiezen, jullie mogen allemaal een FvdD aanwijzen en we tellen vanavond wel wie de meeste stemmen heeft
* Pim. gaat weekend ouden
Folding@Home hitparade van 15-07-2005 Top 30 daily flushing members: (105/1670) = 6%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
jeroen | 20.000 |
Gronik | 2.000 |
[DPC]_Fokschaap | 2.000 |
www.onweer-online.nl | 500 |
www.onweer-online.nl/Resheina | 20 |
Leden |
1 nieuw lid |
Welkom bij DPC: www.onweer-online.nl/Resheina, |
Aantal leden: 1670 |
Folding@Home Links | |
Folding@home FAQ | Tootoo's F@H FAQ |
Folding@home: site - software | |
DPCH van gisteren | |
DPC.StartKabel.nl |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME