Toon posts:

GeForce FX 5200 TV-Out Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal knettergek van die kaart, heb ook al een kaart uit een andere computer (ook GeForce FX 5200) geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de PC op de TV aan te sluiten, atlhans om beeld te krijgen.

Ik heb de TV Out FAQ doorgelezen maar werd daar niet veel wijzer van.
Heb ook de FAQ van Nvidia gelezen, maar die lui zijn qua correspondentie ook niet te bereiken.
Heb ook de TV Tool geinstalleerd, maar dat helpt ook niks.

Ik kom erachter op andere fora dat veel mensen dit probleem hebben maar nooit echt duidelijk antwoord krijgen of met een oplossing komen.

Wat is het nou ondersteund deze versie de TV Output niet ofzo?

Moet ik een aparte TV Kaart kopen ofzo? Zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/upload/1147735_340_1094900691744-videokaart.jpg

Momenteel gaat er een S-video direct vanuit mijn 5200 kaart naar een adaptertje zoals hieronder die in mijn TV zit. Deze staat overigens op IN geschakeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/upload/1147739_340_1094901150543-scartadapter.jpg

Please help! Ik zit hier al 3 dagen mee, en zie op Tweakers verder ook geen goeie oplossing!

Verwijderd

Topicstarter
*kickje :) ik zie dat hier iemand met hetzelfde probleem kampt, weet niet of Toof er inmiddels uit it, zou ik graag willen weten.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die met hetzelfde probleem kampen als mij:

De composietaansluiting, ook wel gele tulp genaamd, doet wonderen! Nummer 3 op de foto dus..en vervolgens nog wat rommelen met de overlay en ja hoor, hij doet het! Top!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:45:
Voor de mensen die met hetzelfde probleem kampen als mij:

De composietaansluiting, ook wel gele tulp genaamd, doet wonderen! Nummer 3 op de foto dus..en vervolgens nog wat rommelen met de overlay en ja hoor, hij doet het! Top!
kortom: waarschijnlijk ondersteunt je TV geen s-video via scart..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:48:
[...]

kortom: waarschijnlijk ondersteunt je TV geen s-video via scart..... ;)
Geen idee, wat het is, had het op mijn vorige TV ook al?

Maar goed, nog een ander vraagje, alles werkt nu perfect, alleen zie ik de ondertitels wel op m'n computer maar niet op TV! Wat kan ik hier aan doen?

Ok dat ligt dus alleen aan BSplayer, als je windows media player gebruikt werkt het wel _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 23:13 ]