[Nero] Fout bij branden Dvd-video

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik krijg deze fout als ik een dvd video wil branden met nero 6.6.013
Er is al eerder zo'n topic over geweest maar ik krijg een GoT fout als ik dat wil aanklikken :r

Opnieuw toewijzen DVD-videobestanden mislukt. De resulterende DVD-video is wellicht niet afspeelbaar.

Wat moet ik nu doen dan ?

Verwijderd

Ik heb laatst een spindel van 10 dvd rw-s op de markt gekocht voor €8,50, verlogens een film proberen te branden. Nou na 3x proberen heb ik zo die spindel de prullenbak in geflkkerd! Daarna met een orginele HP rw gebrand, hoppa, gewoon werken. Dus wat is het moraal van dit verhaal, probeer eens een andere schijf.

Succes

PS: Jongens ga nou niet deze jongen afzeiken, maar toch..... beetje 1 + 1 = 2 - en zoeken had je wel mogen doen.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
volgens mij moet je dan met een ander brandprogramma ff dvd's branden die je wou branden.. maar weet zo ff niet welk programma.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:33:
Ik heb laatst een spindel van 10 dvd rw-s op de markt gekocht voor €8,50, verlogens een film proberen te branden. Nou na 3x proberen heb ik zo die spindel de prullenbak in geflkkerd! Daarna met een orginele HP rw gebrand, hoppa, gewoon werken. Dus wat is het moraal van dit verhaal, probeer eens een andere schijf.

Succes

PS: Jongens ga nou niet deze jongen afzeiken, maar toch..... beetje 1 + 1 = 2 - en zoeken had je wel mogen doen.
Ik ga geen Sony spindel weggooien vriend :)