Ik zit met een probleem. Op dit moment heb ik boven op mijn kamer een pc staan die aangesloten is op een 11mbit wirless verbinding. Internetten enzo gaan hier gewoon goed mee. Alleen als ik bijvoorbeeld een spel zoals Countrstike online speel dat wil het spel nog wel eens gaan haper etc. Als ik mijn pc op een normale 100mbit lijn aan sluit doet hij dat niet.
Nu wil ik voor mezelf een nieuwe pc aan gaan schaffen en daar online op gaan gamen. Alleen het probleem is dus weer die draadloze verbinding. We hebben een vrij nieuw huis en mijn vader wil dus geen gaten in muren gaan boren voor een 100mbit lijn. Ik had dus het idee om een 54mbit draadloze verbinding te plaatsen. Alleen zijn mijn problemen dan opgelost? Of heb ik nog steeds dat gehaper in online games?
De signaal sterkte is wel uitstekend!
Ik heb een Belkin Accespoint
Nu wil ik voor mezelf een nieuwe pc aan gaan schaffen en daar online op gaan gamen. Alleen het probleem is dus weer die draadloze verbinding. We hebben een vrij nieuw huis en mijn vader wil dus geen gaten in muren gaan boren voor een 100mbit lijn. Ik had dus het idee om een 54mbit draadloze verbinding te plaatsen. Alleen zijn mijn problemen dan opgelost? Of heb ik nog steeds dat gehaper in online games?
De signaal sterkte is wel uitstekend!
Ik heb een Belkin Accespoint