Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:54 ]
Verwijderd
Dat is wel raar. Normaal komen kasten gewoon zonder krassen hoor . . .Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:54:
als alle beschadigingen aan de buitenkant zitten, dus in de lak wat jij zegt lijkt me dat niet raar, de kast moet ook in elkaar geschroefd worden..of heb je hem als bouwpakket gekocht?
Maar ik vraag me dus af waarom ze er bij mijn nieuwe kast al zitten. Dat hoort toch niet?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
zeg dat je ziet dat eea beschadigd is ,en waarom het is
Ja die zaten er nog wel, maar 2 van de 4 zaten duidelijker losser. Oftewel die zijn teruggeplaatst.theovds schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:13:
Vaak zitten er bij de DVD/enz. drives metalen plaatjes die je weg moet halen voor dat je zo'n drive kan plaatsen. Zitten die er allemaal nog in?
Ik ga ze morgen denk ik gewoon eens bellen. Dat ze met de kast hebben lopen spelen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er wat mis is. Kunnen meerdere redenen voor zijn. Dus eerst eens even bellen, voordat ik definitieve conclusies trek.
Sja, ik zou het ook niet weten. Als hij gewoon goed werkt en er niks mist.... geen probleem. (Je kunt ook niet meer bewijzen dat die krasjes er al op zaten.)
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Verwijderd
Maar het hoort niet... je koopt een nieuwe kast en geen gebruikte.... al zul je er weinig van merken...Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:14:
Als hij er van de buitenkant nog goed uitziet snap ik je probleem niet, zo erg zou het tog niet zijn als iemand hem al een keer heeft gebruikt, maar om een bepaalde reden terug heeft gedaan.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Maar er brengen zoveel mensen spullen terug, wat moeten de winkels dan met deze spullen doen? Ze gaan ze echt niet weggooien hoor. De meeste mensen vinden het heel normaal dat ze een product zomaar terug kunnen brengen en worden zelfs boos als dat niet kan, maar als ze dan zelf een gebruikt product krijgen kijken ze raar op.Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:31:
[...]
Maar het hoort niet... je koopt een nieuwe kast en geen gebruikte.... al zul je er weinig van merken...
Verwijderd
Koop alleen spullen die nog in de originele fabriekverpakking zit.
Alles dicht kopen en evt. in de winkel inspecteren.
Mensen die het systeem door de winkelier in elkaar laten zetten moeten maar hopen op eerlijkheid.
En terecht, want volgens de wet mag het tweede wel (en moet het geaccepteerd worden), terwijl het eerste niet mag. Of de winkel ze wel of niet wil weggooien en of jij dat wel of niet redelijk vind is irrelevant. Misschien dat er voor geretourneerde artikelen onder bepaalde voorwaarden een uitzondering is, maar de uitkomst van het evenwicht tussen economische voordelen en de wens nieuwe produkten te bezitten ligt niet vantevoren vast omdat jij een bepaalde oplossing logisch vind. Er wordt in Nederland bijzonder veel weggeflikkerd dat nog in prima staat verkeert, maar niemand wil het hebben omdat het 'gebruikt' is: de meeste mensen willen iets dat nieuw is, hoe irrationeel dat ook is (want duurder, slecht voor de economie, etc.). Het is totale willekeur om dat in alleen het geval van een computerkast te veroordelen als onzinnig.Azer schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:21:
Maar er brengen zoveel mensen spullen terug, wat moeten de winkels dan met deze spullen doen? Ze gaan ze echt niet weggooien hoor. De meeste mensen vinden het heel normaal dat ze een product zomaar terug kunnen brengen en worden zelfs boos als dat niet kan, maar als ze dan zelf een gebruikt product krijgen kijken ze raar op.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Je hebt gelijk, ik zou het persoonlijk met een kast oid ook geen probleem vinden (wel netjes als ze het gewoon zeggen).. maar met een mobo of proc is het al een heel ander verhaal... je weet nooit wat er mee gebeurt is...Azer schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:21:
[...]
Maar er brengen zoveel mensen spullen terug, wat moeten de winkels dan met deze spullen doen? Ze gaan ze echt niet weggooien hoor. De meeste mensen vinden het heel normaal dat ze een product zomaar terug kunnen brengen en worden zelfs boos als dat niet kan, maar als ze dan zelf een gebruikt product krijgen kijken ze raar op.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Yeah right, ongeveer 95% van de winkels plakt zijn eigen garantie stickers op de producten, dus spullen die nog dicht zitten kan je bijna niet vinden. Daarnaast, als iemand een videokaart heeft gekocht en die brengt hem netjes terug (alles erbij, doos is gewoon nog mooi) dan is het toch niet zo erg als je deze krijgt ? Ten eerste heb je gewoon weer een jaar garantie en ten tweede, ze gaan ze inderdaad echt niet weggooien als ie terugkomt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:32:
Een Tip !!
Koop alleen spullen die nog in de originele fabriekverpakking zit.
Alles dicht kopen en evt. in de winkel inspecteren.
Mensen die het systeem door de winkelier in elkaar laten zetten moeten maar hopen op eerlijkheid.
Als ie het binnen een jaar niet begeeft daarna, dan doet hij het 2e jaar het ook nog wel.martijn_tje schreef op zondag 17 juli 2005 @ 08:25:Maar met een videokaar of processor is het toch een heel ander verhaal. Deze kunnen eerst stevig op-, over-, onder- en doorgeklokt zijn geweest. (ja ik kom te veel in DOC)
[ Voor 20% gewijzigd door sorted.bits op 17-07-2005 08:30 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk