Toon posts:

GeForce 2 op Windows XP 64BIT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn 64 bit systeem binnen gekregen, de videokaart is er nog niet (de nieuwe). Dus stopte ik even die oude videokaart erin, dat werkte wel. Maar de nieuwste driver package van nvidea support geforce 2 niet meer. Voorderest werkt alles wel en het is een 64bit driver package. Is er nog een oplossing om *iets* beter beeld te krijgen of moet ik gewoon wachten op de nieuwe kaart?

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Hoe bedoel je "iets beter beeld te krijgen"? Hebbie nu maar 16 of 256 kleuren ofzo?
Het lijkt me dat Windows XP-64 wel een driver voor je Geforce 2 heeft.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
Ik had hetzelfde met mijn geforce3 ti500, de nieuwste drivers ondersteunen deze niet. Maar je kunt gewoon driver 66.96 gebruiken (denk ik, die werkte tenminste voor mijn geforce3), voor de performance van die oude kaarten maakt het toch weinig uit of je de nieuwste driver gebruikt of niet.

edit:
vvvv Bij mij herkent ie bij die drivers dus wel de geforce3 als de goede kaart, maar misschien dat het bij de geforce2 niet goed gaat. Maar eigenlijk lijkt me dat vreemd...

[ Voor 26% gewijzigd door sewer op 15-07-2005 22:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah hij doet wel 32 bit, maar als ik bijvoorbeeld scroll in IE schokt het nogal. Met de nieuwste drivers zegt ie bij setup not supported product. Bij oudere drivers zoals sewer noemt lukt het installeren wel, maar dan kijk je later bij beeldscherm opties en is het nog steeds een 'VGA KAART'. Kortom niets veranderd. Update driver werkt ook niet.

Erg dom van mij, als ik gewoon 32 bit IE gebruik werkt alles wel normaal. Sorry! Topic kan dicht.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:55 ]