smc 7904wbra icm intel 2200bg centrino

Pagina: 1
Acties:

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 14:22
Hi,

sinds kort heb ik de smc 7904wbra aangeschaft. Ik dacht zal lekker werken icm met de centrino acer travelmate 8002 die ik heb. In de centrino zit een 2200BG netwerkkaart, standaard bij de centrino dus. Op zich werkt alles ook wel, wpa aanstaan, gaat lekker snel ook. Bijna overal in huis 54mbps...
Maar..... heel random, dan is die nog wel verbonden, dan kan die geen pagina's meer laden. Kijk ik naar het ipadres, komt die met een of andere ip en hele andere subnet 255.255.0.0 ipv 255.255.255.0

het is heel vervelend. Het is wel op te lossen door hem opnieuw te laten connecten, maar het zou toch probleemloos moeten werken?
laptop heeft windows XP en dhcp aanstaan.
Op de modem staat dhcp ook aan en ik zie ook dat hij een adres uitdeelt aan de laptop. Het lijkt erop dat hij een timeout heeft of iets dergelijks, maar dat weet ik niet zeker. Soms doet die een half uur goed, soms langer, soms ook na 5 min.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft met dit product, en natuurlijk of jullie een oplossing voor mij weten.

Thanks in advance boys (and gurls)

edit

oja, er zijn geen andere wireless netwerken in de buurt en zonder wpa aan doet die het goed

/edit

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7