Toon posts:

[Laptop] Aspire 5014WLMi??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hee ppl,

Ik moet voor school een lapper (ik zoek er een van ongeveer 1200 eurie) aanschaffen en nou ben ik op deze uitgekomen : Acer Aspire 5014WLMi voor 1188 euro

specs
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home
Cache geheugen 256 Kb
Processor Processor AMD Athlon 64 3400+ van 2,4 GHz
Technologie AMD PowerNow! en AMD HyperTransport
RAM 512 Mb DDR
Hard Disk 60 Gb
Scherm TFT 15,4 inch WXGA CrystalBrite
Videokaart ATI MOBILITY RADEON X700, met 128 Mb VRAM, supporting ATI POWERPLAY 5.0, Microsoft DirectX 9.0 en PCI Express
CD/DVD speler/brander DVD dual layer brander
Memory Card Reader Nee
USB 4
Modem/Ethernet Poort Modem software 56 Kb/s ITU V.92 data/fax
netwerkkaart Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s
i-Link Nee
TV Uitgang S-video/ TV-out (NTSC/PAL)

WLAN Acer InviLink (mono-mode 802.11g)

Bluetooth Nee
PCMCIA -PCcard (1 type II of 2 type III)

Afmetingen 361 x 292,5 x 47,3 mm
Gewicht 3,6 kg
Meegeleverde accessoires Lichtnetadapter, li-ion batterij, installatie CD
Meegeleverde software Acer eManager (ePresentation, eSetting, ePowerManagement, eRecovery), Acer Grid Vista, Acer Launch Manager, Acer Arcade, Acer System, Recovery CD, Norton AntiVirus, Adobe Reader, NTI CD-Maker

Lijkt me dus een aardige laptop waar je ook nog wel redelijk op kan gamen dacht ik zo.. alleen ik zie dat hij 256 cashe heeft.

Is dit niet een beetje weinig of maakt dat verder niet zoveel uit? zo ja, weet iemand nog een andere in die prijsklasse waar je redelijk op kan gamen?

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 20:21
Ik denk dat je beter voor de Aspire 5024 kan gaan, als ik zo ff snel kijk is deze identiek afgezien van de procesor, De 5024 heeft namelijk een Turion ML 34, (1800mhz) Deze processor is ongeveer even krachtig maar wel veel energy zuiniger. er is een heel forum aan toegewijd, Neem een kijkje zou ik zeggen :)

Over het gamen, Ik heb zelf ook de 5024 heb hier echter 2x 512mb geheugen in laten zetten en het gamen gat perfect, ik speel Battlefield 2 op high setting (niet de textures deze staan op medium) En dat is extreem gamebaar :D , denk zo rond de 50 - 60 fps.

[ Voor 30% gewijzigd door BlowFish op 15-07-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aha okee :) maar dat 256 cashe maakt dus niet zo heel veel uit? het is een krachtige laptop dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:44

Nibbz

Postmaster General

Ik zou ook voor die turion gaan,

je koopt toch een laptop, zodat je lang zonder stroom kan computeren... en zo'n AMD Athlon 64 3400+ vreet heel wat meer dan die turion

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt!, ik heb hem gevonden voor 1070 euro! dat scheeld ook weer een stuk en er zit zelfs 20 gig opslag meer in :)

jullie weten zeker dat het niet minder is in performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh waar? in belgie? en hoeveel portkosten betaal je of ging je het zelf afhalen?
Pagina: 1