Ik ben bezitter van de DFI LanParty Ultra-D. Ik heb vanmorgen de 64-bit edtitie van Windows XP nog eens geinstalleerd en daarbij werkte het netwerk niet: ik kreeg de melding dat er een netwerkkabel niet was aangesloten. Dus ik m'n kabel omsteken naar de andere poort. Toen ik daarna de 32-bit versie opstartte, kwam er dezelfde melding, dus ik m'n kabel weer omsteken..
Dit is dus best wel lastig, ik wil namelijk m'n 64-bit versie ook wel gebruiken, maar ik ga niet elke keer achter m'n PC kruipen en m'n lan kabel omsteken, en ik wil er ook geen extra geld aan gaan uitgeven. Dus, ik wil dit graag opgelost hebben.
Toen ik net naar de specs van m'n mobo keek, zag ik dit:
Op google kon ik helaas geen nuttige informatie vinden, tja, wie heeft er nou ook dit probleem
, en als er iemand is, ik heb geen idee op welke trefwoorden ik zou moeten zoeken, als ik iets met lan probeer, krijg ik alleen maar reviews en specificaties te zien.. 
Iemand een idee / oplossing?
edit:
Dit is dus best wel lastig, ik wil namelijk m'n 64-bit versie ook wel gebruiken, maar ik ga niet elke keer achter m'n PC kruipen en m'n lan kabel omsteken, en ik wil er ook geen extra geld aan gaan uitgeven. Dus, ik wil dit graag opgelost hebben.
Toen ik net naar de specs van m'n mobo keek, zag ik dit:
Betekent dit dat er dus twee verschillende poorten op m'n mobo zitten? En er wordt er maar 1 herkent in windows (lees eerste alinea).Dual Gigabit LAN - Vitesse VSC8201 Gigabit Phy and Marvell 88E8001 Gigabit PCI
Op google kon ik helaas geen nuttige informatie vinden, tja, wie heeft er nou ook dit probleem
Iemand een idee / oplossing?
edit:
offtopic:
Toch wel in de goede categorie geplaatst he? 't Is een hard- en software probleem, maar ik denk toch meer dat Windows de schuldige is in dit geval..
Toch wel in de goede categorie geplaatst he? 't Is een hard- en software probleem, maar ik denk toch meer dat Windows de schuldige is in dit geval..
[ Voor 9% gewijzigd door tjmv op 15-07-2005 18:19 ]