Die 951 heb ik al een tijd, en ben erg tevreden met die cdspeler. Ik heb 2 jaar geleden een marantz dvd6200 gekocht waarvan de verkoper me vertelde dat die dvdspeler m'n philips cd951 qua audio overtrof, en heb sinds ik die dvdspeler heb gekocht m'n cdspeler niet meer gebruikt, tot ik een maand geleden m'n cdspeler weer een keer aansloot en me verbaasde over het klankbeeldje wat die cdspeler neerzet. Ik ben nu dus van mening dat die dvdspeler niet beter is dan de cdspeler.
Nu heb ik dus qua verhouding een best goede cdspeler, ben gechameerd van het uiterlijk van die cdspeler en z'n klank, maar ben toch benieuwd of er meer uit te halen is.
Ik kan dus kiezen voor het vervangen van deze cdspeler voor een duurdere nieuwe, of ik kan deze die ik heb wellicht modificeren, met als resultaat en zeer goede cdspeler.
Op het linkje wat je postte staat een recentie over een modificatie van een cd931 van philips, waar de modificatie goede resultaten laat zien. (
http://www.jkacoustics.nl/ReviewCDfilterDekkerHVT.htm ).
Als zo'n 931 al een goed resultaat kan laten zien met een modificatie, dan ben ik helemaal benieuwd wat zo'n modificatie bij een 951 doet.
Al met al ben ik dus erg benieuwd. Met een relatief goedkope ingreep een relatief goede cdspeler nog beter maken, ik heb er wel oren na.